SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Barwy szczęścia' zyskały milion widzów

Drugi sezon obyczajowego serialu "Barwy szczęścia" oglądało omilion widzów więcej niż premierową serię produkcji, a w czasie jejemisji TVP 2 była liderem rynku, wyprzedzając emitujący "NaWspólnej" TVN. Prawie trzykrotnie wzrosły też wpływy reklamoweserialu.

'Barwy szczęścia' zyskały milion widzów

Średnia oglądalność "Barw szczęścia" w okresieod września do połowy czerwca br. wyniosła 4,35 mln widzów przyudziale w rynku na poziomie 28,34 proc. w 4+ i 25,22 proc w 16-49 -wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Wzakończonym właśnie sezonie serial nadawany był od poniedziałku doczwartku o 20.10. Natomiast w premierowym sezonie 2007/2008, gdypokazywano go w środy i czwartki o 20.05 i 20.35, śledziło go 3,37mln średnio osób, a udział w rynku wynosił odpowiednio 22,38 proc.i 21,14 proc.

W trakcie nadawania "Barw szczęścia" TVP 2zajmowała pierwsze miejsce pod względem udziałów w rynku. Serialowiudało się pokonać konkurencyjne "Na Wspólnej", które w tym czasienadawała głównie TVN, zajmująca z udziałem napoziomie 20,92 proc. drugą pozycję. Dalej znalazły się: TVP1 (15,12 proc.) i Polsat (14,84proc.).

Wpływy reklamowe z wszystkich wyemitowanych wanalizowanym okresie odcinków serialu wyniosły 88,1 mlnzł. W premierowym sezonie przychody reklamowe wyniosłytylko 29,6 mln zł. (dane cennikowe bez rabatów).

Kolejne epizody "Barw szczęścia" pojawią się na antenieDwójki jesienią br.

Widownia "Barw szczęścia" miesiąc pomiesiącu
barwyodcinkitvp2

10 najpopularniejszych odcinkówserialu
top10barwyszczescia

Oglądalność konkurencji w czasie emisji"Barw szczęścia"
konkurencjabarwyszczescia

Profil widza "Barw szczęścia"
profilwidzabarwyszczescia

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Barwy szczęścia' zyskały milion widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl