Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win

Pod hasłem "Wytrawny pojedynek" ruszyła kampania Faktorii Win, z udziałem dziennikarki Basi Stareckiej i szefa kuchni Piotra Brusia-Klepackiego. Akcję prowadzą sidorowicz.co i Dynamo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki promują Faktorię Win

Celem akcji "Wytrawny pojedynek" jest pokazanie, że smak potraw warto podkreślać dobrym winem. Wideo promujące akcję  w social mediach (Facebook, Instagram) stylizowane jest na pojedynek rodem z westernu. Rywalizują ze sobą Basia Starecka i Piotr Bruś-Klepacki.

Oprócz spotu promocyjnego, marka przygotowała aktywację dla konsumentów, gdzie do wygrania są  dżinsowe fartuchy ze specjalnym miejscem na narzędzia do przygotowania grilla oraz kieszenią na wino. Komunikację uzupełnia bezpłatny magazyn „Faktoria Win”, w którym znajdują się dodatkowe materiały i przepisy na dania z wykorzystaniem wina.  

Za strategię, koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja sidorowicz.co, odpowiedzialna również za obsługę kanałów social media marki. Produkcją spotu i sesji zdjęciowej, na zlecenie sidorowicz.co zajęło się Dynamo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?