Bauer Media Group wprowadza usługi marketingu i sprzedaży

Grupa Bauer Media wejdzie w sektor usług marketingowych i sprzedaży. W ramach nowej strategii biznesowej skoncentruje się na rynku małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Bauer chce zaoferować klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw komunikację marketingową oraz możliwość generowania potencjalnych klientów za pomocą kompleksowej obsługi za pośrednictwem portalu umożliwiającego śledzenie, kontrolę i analizę wydajności.

Nową ofertę usług ma zapewnić polska firma Sunrise System, zajmująca się optymalizacją wyszukiwarek internetowych (SEO). Niemiecka grupa jest jej właścicielem od 2013 roku.

Grupa Bauer Media ma zamiar realizować plan przekształcania się z wydawnictwa w wielobranżową spółkę.

- Działalność wydawnicza pozostanie podstawą firmy, ale nadal szukamy możliwości uzupełnienia naszej podstawowej działalności i pobudzenia wzrostu. Rozpoczęliśmy ten proces po raz pierwszy w 2006 roku od przejęcia polskiej stacji radiowej RMF i był kontynuowany po niedawnym przejęciu portali porównawczych w całej Europie. Budowanie usług marketingowych i sprzedażowych dla MŚP stanowi nowy kamień milowy w realizacji tej strategii - komentuje Veit Dengler, członek zarządu Bauer Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]