„Beautiful Story” – Magdaleny Frąckowiak w kampanii Reserved

Rusza wiosenno-letnia kampania reklamowa odzieży Reserved. Twarzą akcji pod hasłem „Beautiful Story” – przygotowanej przez LPP wspólnie z firmami Koledzy i AF Photo – jest modelka Magdalena Frąckowiak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Reserved pod hasłem „Beautiful Story” prezentuje sylwetki polskiej modelki Magdaleny Frąckowiak i brazylijskiego modela Arthura Salesa, podkreślając, że dzięki pasji, wytrwałości i wierze we własne marzenia udało im się odnieść wielki sukces. – Reserved jest marką dla ludzi zainteresowanych modą, którzy poprzez swój wizerunek nie tylko odnoszą się do swojego estetycznego ego, są również piękni wewnętrznie: mają  marzenia, pragnienia, ambicje. Autentyczność charakteru w połączeniu z pięknem człowieka to definicja kobiecego uwodzenia. Takie jest Reserved. Chcemy uwodzić – opisuje przekaz akcji Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu  firmy LPP, do której należy Reserved.

grafika

Przypomnijmy, że jedną z twarzy ubiegłorocznej kampanii Reserved była Anna Jagodzińska (więcej na ten temat).

Natomiast zdjęcia na potrzeby obecnej akcji zostały wykonane przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka w Buenos Aires. Produkcją sesji zajęła się agencja fotograficzna AF Photo.

grafika

Kampania jest zaplanowana w prasie, internecie i na outdoorze. Pomysł i kreację akcji przygotowały dział marketingu LPP i agencja reklamowa Koledzy, stronę internetową stworzyła agencja Huncwot, planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus, a za działania w internecie odpowiada agencja Cube Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"