„Beautiful Story” – Magdaleny Frąckowiak w kampanii Reserved

Rusza wiosenno-letnia kampania reklamowa odzieży Reserved. Twarzą akcji pod hasłem „Beautiful Story” – przygotowanej przez LPP wspólnie z firmami Koledzy i AF Photo – jest modelka Magdalena Frąckowiak.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Reserved pod hasłem „Beautiful Story” prezentuje sylwetki polskiej modelki Magdaleny Frąckowiak i brazylijskiego modela Arthura Salesa, podkreślając, że dzięki pasji, wytrwałości i wierze we własne marzenia udało im się odnieść wielki sukces. – Reserved jest marką dla ludzi zainteresowanych modą, którzy poprzez swój wizerunek nie tylko odnoszą się do swojego estetycznego ego, są również piękni wewnętrznie: mają  marzenia, pragnienia, ambicje. Autentyczność charakteru w połączeniu z pięknem człowieka to definicja kobiecego uwodzenia. Takie jest Reserved. Chcemy uwodzić – opisuje przekaz akcji Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu  firmy LPP, do której należy Reserved.

grafika

Przypomnijmy, że jedną z twarzy ubiegłorocznej kampanii Reserved była Anna Jagodzińska (więcej na ten temat).

Natomiast zdjęcia na potrzeby obecnej akcji zostały wykonane przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka w Buenos Aires. Produkcją sesji zajęła się agencja fotograficzna AF Photo.

grafika

Kampania jest zaplanowana w prasie, internecie i na outdoorze. Pomysł i kreację akcji przygotowały dział marketingu LPP i agencja reklamowa Koledzy, stronę internetową stworzyła agencja Huncwot, planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus, a za działania w internecie odpowiada agencja Cube Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"