BeDigital po wygranym przetargu z kampanią marki Ballamin

Agencja BeDigital wygrała przetarg na rozwinięcie strategiczne, kreatywne i mediowe marki Ballamin, należącej do Klosterfrau Healthcare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BeDigital po wygranym przetargu z kampanią marki Ballamin

Ballamin to suplement diety uzupełniający poziom witaminy B12, który właśnie rozpoczął nową kampanię. Za strategię, koncepcję i media odpowiada agencja mediowo-kreatywna BeDigital, która wygrała przetarg na obsługę tej marki.  

Agencja BeDigital stworzyła na potrzeby kampanii dwa spoty dla różnych grup docelowych. W ramach współpracy został opracowany pełny mediaplan kampanii obejmujący działania w Mecie, Google oraz mediach tradycyjnych. W ramach działań reklamowych BeDigital przejęło również prowadzenie social mediów marki. 

Firma Klosterfrau wraz z BeDigital zdecydowały się na podkreślenie najwyższej dostępnej dawki witaminy B12 w aerozolu podjęzykowym (forte) oraz podzieleniu grupy docelowej na segmenty. Dzięki temu, oprócz działań typowo reklamowych, Ballamin będzie również edukował konsumentów o potrzebach uzupełniania witaminy B12, zwanej przez markę „witaminą życia”.  

Klosterfrau powierzyła krakowskiej agencji BeDigital w sumie już 5 swoich marek do pełnej obsługi. Oprócz Ballamin są to: neo-angin, nasic, junior-angin oraz Oyono.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek