SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bez kary dla Cyfry+

Porozumienie Canal+ Cyfrowy i UOKiK

"Poprawa poziomu obsługi abonentów dzięki wytycznym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów" stała się podstawą ugody między urzędem a spółką Canal+ Cyfrowy - operatorem platformy cyfrowej Cyfra+. Na mocy ugody UOKiK wycofał złożone w 2002 roku powództwo w sprawie zaniechania działań naruszających interesy konsumentów - poinformowała w komunikacie Cyfra+.

Prezes UOKiK Cezary Banasiński w zawartym porozumieniu podkreślił, że nadal będzie monitorował działalność spółki w celu zapewnienia należytego poziomu obsługi konsumentów - abonentów Cyfry+.

Nieprawidłowości w systemie obsługi w 2002 roku związane były ze skomplikowanym, pionierskim na polskim rynku, procesem łączenia platform cyfrowych Cyfra+ i Wizja TV. Zostały one wyeliminowane w wyniku reorganizacji systemu obsługi abonentów, przeprowadzonej w zgodzie z wytycznymi urzędu. Spółka Canal+ Cyfrowy zobowiązuje się podejmować w przyszłości należyte działania, by utrzymać wysoki standard usług oraz poziom obsługi swych abonentów poinformowała w komunikacie Cyfra+.

Zdaniem nadawcy operator CYFRY+ podjął obecnie szereg działań, które doprowadziły do znacznego spadku liczby wpływających do Urzędu skarg na działalność spółki. Oznacza to rzeczywistą poprawę poziomu obsługi abonentów CYFRY+ i stanowi podstawę do wycofania powództwa. Prezes UOKiK wyraził oczekiwanie, iż poprawa ta ma charakter trwały.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bez kary dla Cyfry+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl