SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BGK unieważnia przetarg reklamowy na 24,6 mln zł, rozpisze nowy z mniejszym budżetem

Bank Gospodarstwa Krajowego unieważnił prowadzony od stycznia br. przetarg na obsługę reklamową. To efekt koronawirusa. Bank zapowiada rozpisanie postępowania na nowo, jednak z dużo mniejszym niż poprzednio budżetem.

Izabela Mościcka, dyrektor departamentu komunikacji i marketingu BGK przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że bank zdecydował się unieważnić przetarg na obsługę reklamową ze względu na pandemię.

- Zdecydowaliśmy, że zrobimy kolejny przetarg ze zmodyfikowanym zakresem i mniejszym budżetem. Nasz bank jest bardzo mocno zaangażowany w działania wspierające przedsiębiorców w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią. Na wsparciu i informowaniu o nim chcemy skupić także działania reklamowe, ale jednocześnie musimy w związku z tym - w dłuższej perspektywie - zmniejszyć wydatki na współpracę z agencją reklamową i część zadań realizować in-house - zapowiada Izabela Mościcka. Dodaje, że obecna pandemia COVID-19 przesądziła, że dalsze prowadzenie przetargu w takim zakresie i za taką cenę nie leży w interesie publicznym . - W obecnej sytuacji chcemy przeznaczyć możliwie największe środki na wsparcie przedsiębiorców. Będziemy to robić także poprzez ograniczenie kosztów bieżącej działalności, w tym działalności marketingowo-reklamowej – dodaje.

Złożono 10 ofert

Przetarg dotyczył kompleksowej obsługi przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla BGK oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Będą to działania o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym.

Do przetargu wpłynęło 10 ofert. Złożyły je agencje: Twożywo (z ceną 1,98 mln zł), dsk (983,5 tys. zł), Efigence (brak ceny), BERM (788,9 tys. zł), Aplan Media (1,72 mln zł), Creative Harder (859,2 tys. zł) oraz konsorcja: Master Brand z SG Marketing (2,57 mln zł), OS3 z Art Group (3,12 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej z Propeller Film (1,55 mln zł) i BSS Pro z Bridge2Fun (2,08 mln zł).

Z wybraną agencją (lub agencjami) BGK miał pracować 2 lata, ale przewidziano możliwość przedłużenia umowy o kolejne dwa lata. Przetarg prowadzony był z tzw. prawem opcji. Oznacza to, że postępowanie było podzielone na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji.

W pierwszym przypadku umowa miała zostać zawarta na 24 miesiące, a budżet wynosił maksymalnie 6,15 mln zł. Drugi przypadek dawał możliwość przedłużenia umowy na kolejne 24 miesięcy. W tym okresie bank miał zlecić agencji zamówienia nie przekraczające kwoty 18,45 mln zł. Łączny budżet wynosił 24,6 mln zł brutto.

Dołącz do dyskusji: BGK unieważnia przetarg reklamowy na 24,6 mln zł, rozpisze nowy z mniejszym budżetem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl