Problemy z aplikacją Biedronki, sieć przeprasza. „Tragedia po tej aktualizacji”

Część użytkowników aplikacji Biedronka korzysta już z jej najnowszej, odświeżonej, wyposażonej m.in. w ciemny tryb i wbudowaną listę zakupów. Klienci jednak narzekają na problemy z logowaniem.

Joanna Dolecka
Joanna Dolecka
Udostępnij artykuł:
Problemy z aplikacją Biedronki, sieć przeprasza. „Tragedia po tej aktualizacji”
fot. Jeronimo Martins / Biedronka

Sieć dyskontów jeszcze przed nowym rokiem poinformowała, że rozpoczyna przenoszenie użytkowników do nowej wersji. Można ją pobrać ze sklepów Google Play, App Store i AppGallery dla Huawei z HMS i Harmony OS. Nie wszyscy mogą jednak z niej korzystać od razu. Biedronka wysyła ją kolejnym klientom, przenosząc ich konta do nowej wersji. 

Co się zmieniło w nowej aplikacji Biedronki?

Nowa wersja wyposażona jest we wszystkie ważniejsze elementy z wersji poprzedniej (część z nich jest tylko przeniesiona): „Wybrane dla Ciebie”, dwa Shakeomaty, gazetki, historię transakcji, można też sprawdzić oferty ze sklepów Biedronka oraz Biedronka Home. 

Uruchamia się za to szybciej, wygląda nowocześniej - zniknął żółty pasek na górze, zmieniła się czcionka i łatwiej się po niej nawiguje. Wyposażona jest w to, czego oczekiwało wielu użytkowników: ciemny tryb i możliwość sporządzenia listy zakupów. 
Lista ułatwia codzienne zakupy, bo dzięki niej nie trzeba już wszystkiego spisywać na kartce lub w telefonicznych notatnikach czy innych aplikacjach. Do tego aplikacja podpowiada, jakie produkty z aktualnie dostępnej oferty wybrać. 

grafika

Problemy z instalacją nowej aplikacji Biedronki

Instalacja nowej aplikacji Biedronka wymaga ponownego zalogowanie się na stronę sklepu, potwierdzenie swoich danych i zatwierdzenie zgód. 

Nie wszystko jest jednak doskonałe. Problemy są z opcją „zapamiętaj mnie”. Podczas uruchomienia aplikacji w telefonie otwiera się witryna konto.biedronka.pl, a użytkownik proszony jest o wpisanie numeru telefonu. Gdy to zrobi i zaznaczy opcję "zapamiętaj mnie", otwiera się kolejne okno z polem do wpisania kodu SMS, który powinien zostać dotrzeć na podany numer. 

Po wpisaniu kodu uruchamia się zaktualizowana aplikacja Biedronki, ale zamknięcie jej wiąże się z tym, że cały proces trzeba przejść ponownie

Klienci alarmują: „Tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja ciągle się wyłącza. Nic nie działa. Tysiąc razy trzeba się logować przez jakąś stronę, żeby wejść na aplikację. Moi rodzice nie dają rady sami, w związku z czym chyba całkiem zrezygnujemy z tej aplikacji. Przez te błędy tracicie co najmniej cztery osoby. Zróbcie coś z tym, bo nikt nie chce się bawić i ciągłe logowania i blokowania aplikacji” – komentarze klientów w takim tonie, można przeczytać w sklepach z aplikacją.

Biedronka przeprasza za problemy z aplikacją

„Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie napotkałeś po najnowszej aktualizacji. Nasz zespół pracuje już nad naprawą problemu i wkrótce udostępnimy poprawioną wersję aplikacji. Dziękujemy za Twoje cierpliwość i wyrozumiałość” - głosi odpowiedź sieci. 

Za techniczne niedociągnięcia aplikację Biedronki klienci oceniają na 1,3 gwiazdki w sklepie Google Play i 1,2 w App Store. 

Proces przenoszenia użytkowników ma się zakończyć z końcem stycznia. Przestanie wtedy działać stara wersja i ci, którzy nie pobiorą nowej, nie będą mogli jej uruchomić.

Joanna Dolecka
Autor artykułu:
Joanna Dolecka
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska