SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Problemy z aplikacją Biedronki, sieć przeprasza. „Tragedia po tej aktualizacji”

Część użytkowników aplikacji Biedronka korzysta już z jej najnowszej, odświeżonej, wyposażonej m.in. w ciemny tryb i wbudowaną listę zakupów. Klienci jednak narzekają na problemy z logowaniem. 

fot. Jeronimo Martins / Biedronkafot. Jeronimo Martins / Biedronka

Sieć dyskontów jeszcze przed nowym rokiem poinformowała, że rozpoczyna przenoszenie użytkowników do nowej wersji. Można ją pobrać ze sklepów Google Play, App Store i AppGallery dla Huawei z HMS i Harmony OS. Nie wszyscy mogą jednak z niej korzystać od razu. Biedronka wysyła ją kolejnym klientom, przenosząc ich konta do nowej wersji. 

CZYTAJ TAKŻE: 56 proc. Polaków sprawdza dostępność produktu w aplikacjach mobilnych sklepów internetowych

Co się zmieniło w nowej aplikacji Biedronki?

Nowa wersja wyposażona jest we wszystkie ważniejsze elementy z wersji poprzedniej (część z nich jest tylko przeniesiona): „Wybrane dla Ciebie”, dwa Shakeomaty, gazetki, historię transakcji, można też sprawdzić oferty ze sklepów Biedronka oraz Biedronka Home. 

Uruchamia się za to szybciej, wygląda nowocześniej - zniknął żółty pasek na górze, zmieniła się czcionka i łatwiej się po niej nawiguje. Wyposażona jest w to, czego oczekiwało wielu użytkowników: ciemny tryb i możliwość sporządzenia listy zakupów. 
Lista ułatwia codzienne zakupy, bo dzięki niej nie trzeba już wszystkiego spisywać na kartce lub w telefonicznych notatnikach czy innych aplikacjach. Do tego aplikacja podpowiada, jakie produkty z aktualnie dostępnej oferty wybrać. 

Problemy z instalacją nowej aplikacji Biedronki

Instalacja nowej aplikacji Biedronka wymaga ponownego zalogowanie się na stronę sklepu, potwierdzenie swoich danych i zatwierdzenie zgód. 

Nie wszystko jest jednak doskonałe. Problemy są z opcją „zapamiętaj mnie”. Podczas uruchomienia aplikacji w telefonie otwiera się witryna konto.biedronka.pl, a użytkownik proszony jest o wpisanie numeru telefonu. Gdy to zrobi i zaznaczy opcję "zapamiętaj mnie", otwiera się kolejne okno z polem do wpisania kodu SMS, który powinien zostać dotrzeć na podany numer. 

Po wpisaniu kodu uruchamia się zaktualizowana aplikacja Biedronki, ale zamknięcie jej wiąże się z tym, że cały proces trzeba przejść ponownie

Klienci alarmują: „Tragedia po tej aktualizacji. Aplikacja ciągle się wyłącza. Nic nie działa. Tysiąc razy trzeba się logować przez jakąś stronę, żeby wejść na aplikację. Moi rodzice nie dają rady sami, w związku z czym chyba całkiem zrezygnujemy z tej aplikacji. Przez te błędy tracicie co najmniej cztery osoby. Zróbcie coś z tym, bo nikt nie chce się bawić i ciągłe logowania i blokowania aplikacji” – komentarze klientów w takim tonie, można przeczytać w sklepach z aplikacją.

CZYTAJ TAKŻE: Biedronka podnosi pensje. Nawet o 900 zł

Biedronka przeprasza za problemy z aplikacją

„Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie napotkałeś po najnowszej aktualizacji. Nasz zespół pracuje już nad naprawą problemu i wkrótce udostępnimy poprawioną wersję aplikacji. Dziękujemy za Twoje cierpliwość i wyrozumiałość” - głosi odpowiedź sieci. 

Za techniczne niedociągnięcia aplikację Biedronki klienci oceniają na 1,3 gwiazdki w sklepie Google Play i 1,2 w App Store. 

Proces przenoszenia użytkowników ma się zakończyć z końcem stycznia. Przestanie wtedy działać stara wersja i ci, którzy nie pobiorą nowej, nie będą mogli jej uruchomić.

Aplikacja Biedronki do września ub.r. została zainstalowana ponad 9 milionów razy.

Dołącz do dyskusji: Problemy z aplikacją Biedronki, sieć przeprasza. „Tragedia po tej aktualizacji”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bo
Aby się zalogować trzeba potwierdzić zgody. No i wszystko jasne.
odpowiedź
User
ja22
Ta aplikacja jest jak zwierciadło - działa jak cała Biedronka. Badziewiaście, kiepsko i z problemami. Nawet stara wersja aplikacji strasznie długo się ładowała, menu wyświetlało się czasami ucięte, nie dziwie się, że wersja po aktualizacji nie działa. Do aplikacji Biedronka powinni dodać możliwość sprawdzenia zawalenia danego sklepu paletami z towarem - to by było coś!
odpowiedź
User
Wqurw
Dodajcie jeszcze to że ten kto odinstalował nową wersję aplikacji nie może jej ściągnąć ponownie i zainstalować bo nigdzie jej nie ma jest tylko stara do której użytkownik nie może się zalogować bo został przeniesiony do nowej aplikacji.
odpowiedź