SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W Biedronce rusza "Gang Swojaków": 12 maskotek i książka za naklejki przy zakupach za min. 50 zł

W czwartek 26 sierpnia w Biedronce (Jeronimo Martins Polska) startuje nowa akcja lojalnościowa "Gang Swojaków". Klienci w zamian za naklejki przy zakupach za minimum 50 zł będą mogli zdobywać maskotki z 12 zwierzętami i książkę o ich przygodach.

Article

Nowy "Gang Swojaków" Biedronki tworzy dwanaście maskotek. Sześć z nich ma magiczne zdolności i swojskie imiona. To: Bocian Bolek, Żółw Zenek, Sikorka Sonia, Raczek Romek, Meduza Milena i Wiewiórka Wiola. Biedronka zapowiedziała akcję na początku tego tygodnia.

Druga połowa Gangu jest za to bardziej realistyczna. Reprezentuje żyjące w Polsce gatunki zwierząt zagrożonych wyginięciem, a konkretnie: żubra, sóweczkę, wilka, morświna, jeża i rysia. Ich dobór też nie jest przypadkowy: to właśnie tym gatunkom pomoże sieć Biedronka we współpracy z Polskim Towarzystwem Ochrony Przyrody „Salamandra”, jedną z największych tego typu organizacji w Polsce, aktywnie pomagającą zwierzętom od niemal 30 lat.

- Nasza nowa akcja ma za zadanie dostarczać radości i pomóc młodym odbiorcom w poznawaniu polskiej przyrody, ale to nie wszystko. Gang Swojaków sprawi, że klienci naszej sieci będą mogli w wymierny sposób pomóc żyjącym w Polsce gatunkom zagrożonym. Jednocześnie, przyznając w ramach tej akcji dodatkowe punkty klientom nabywającym polskie produkty, ze szczególnym wskazaniem na polskie warzywa i owoce, wspólnie wydatnie wesprzemy polską gospodarkę i rolnictwo - Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Jeronimo Martins Polska.

Jak zdobyć maskotkę Swojaka w Biedronce?

Aby zdobyć wybraną maskotkę z Gangu Swojaków, trzeba zdobyć określoną liczbę naklejek - każda otrzymujemy za wydane 50 zł w Biedronce.

Do zdobycia Bociana Bolka, Żółwia Zenka, Sikorkę Sonię, Raczka Romka, Meduzę Milenę albo Wiewiórkę Wiolę potrzeba 80 naklejek.

Natomiast żubr, ryś, sóweczka, wilk, morświn i jeż są do odebrania za 60 naklejek. Naklejkę można zaś zdobyć robiąc zakupy za minimum 50 zł.

Dodatkową naklejkę za każde wydane 50 zł otrzymają klienci za zakupy z wykorzystaniem karty Moja Biedronka, produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki w ramach akcji „Kupuj co polskie” Ponadto ekstra naklejki zdobywamy za kupno produktów specjalnych, dodatkowo oznaczonych na sklepowych półkach.  

Po raz kolejny dodatkową naklejkę będzie można też otrzymać za zakup warzyw i owoców, przy czym wyłącznie tych uprawianych w Polsce.

 

Punkty będzie można zbierać do 20 listopada 2021 r. we wszystkich sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. Odbiór maskotek będzie natomiast możliwy do 1 grudnia tego roku lub do wyczerpania zapasów.

W ramach akcji dostępne też będą książki o przygodach Swojaków. Pierwszą z nich, „Gang Swojaków. O tym, że pomoc ma moc” autorstwa Renaty Piątkowskiej, będzie można odebrać po uzbieraniu 20 naklejek.

W Biedronce były już „Gang Świeżaków”, „Gang Słodziaków” i „Gang Fajniaków”

Od kilku lat w sklepach Biedronka od września do przełomu listopada i grudnia prowadzone są promocje, w których za uzbieranie odpowiedniej liczby naklejek przyznawanych za jednorazowe zakupy powyżej określonej wartości można otrzymywać maskotki.

W 2016 i 2017 roku zrealizowano dwie odsłony promocji „Gang Świeżaków”, w której za naklejki za zakupy można było otrzymywać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. Jeronimo Martins Polska podało, że w odsłonie akcji w 2017 roku klienci odebrali ponad 6 mln pluszaków, a rok wcześniej ok. - 4,6 mln.W 2016 roku akcja okazała się tak popularna, że w wielu sklepach zaczęło brakować Świażaków. W odpowiedzi jesienią 2018 roku Lidl Polska w ramach akcji „Lidlaczki z Ryneczku” wprowadził do sprzedaży maskotki warzyw i owoców.

Jesienią 2018 i 2019 roku sieć prowadziła akcję Gang Słodziaków. W 2019 roku w ramach kampanii przyznano klientom ponad 7 mln maskotek.

Z kolei jesienią ub.r. zorganizowano „Gang Fajniaków”, w którym do zdobycia były maskotki symbolizujące obiekty przyrodnicze kojarzące się z ekologią. W ramach akcji klienci Biedronki zdobyli ponad 8 mln pluszaków.

Za kreację reklam Biedronki odpowiada agencja Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.

Według danych Kantar Media w pierwszej połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Jeronimo Martins Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 160,58 mln zł, o 13,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

W pierwszym kwartale br. przychody sieci Biedronka wyniosły 3,4 mld euro, co oznacza wzrost o 3,9 proc. rdr. Wpływy liczone w złotych zwiększyły się o 9,2 proc. rdr, a sprzedaż porównywalna - o 6,5 proc. Na koniec marca tego roku sieć Biedronka liczyła 3 130 sklepów, o 120 więcej niż rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: W Biedronce rusza "Gang Swojaków": 12 maskotek i książka za naklejki przy zakupach za min. 50 zł

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bromba i inni
Suma sumarum trzeba wydać kilka tysięcy PLN żeby otrzymać jednego małego koszmarka.
odpowiedź
User
taka_prawda
Gang Swojaków? to chyba meta komentarz obecnej sytuacji politycznej...
odpowiedź
User
griszka80
Dajta lepiej więcej cenówek na półkach i mniej palet pod nogami.
odpowiedź