"Bierz co chcesz" w kampanii Desperados Lemon 0.0%

Grupa Żywiec w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz” promuje orzeźwiające piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%, po które można sięgnąć w każdej sytuacji. Działania realizują agencje: Artegence, Boomerang, Starcom, G3 i Hope.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Bierz co chcesz" w kampanii Desperados Lemon 0.0%

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych smaków na różne okazje, marka Desperados rozwija także swoje bezalkoholowe portfolio. W tym sezonie na półki w sieci sklepów Żabka trafiły już dwa nowe warianty – Desperados After Party 0.0% Mango & Chili i Desperados After Party 0.0% Cactus & Lime.

Teraz, w ramach trwającej kampanii „Bierz, co chcesz”, marka promuje także Desperadosa Lemon 0.0%, swój najpopularniejszy wariant bezalkoholowy.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych i kanale PR. Kampania wpisuje się w platformę „Bierz, co chcesz” z udziałem Tymka, zachęcającą do wychodzenia poza narzucone ramy oraz życia na własnych zasadach.

Wciąż trwa także największa loteria konsumencka w historii Desperadosa – „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”. Jej uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które zawalczą: Despe-lodówki, Despe-kurtki, Despe-pufy, głośniki JBL, vouchery Going oraz pieniądze, Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić promocyjny produkt i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki. Loteria trwa do 30 września.

 

Za kreację ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Koncepcję spotu telewizyjnego przygotowała agencja Boomerang. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest G3. Działania PR prowadzi agencja Hope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej