BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era

Agencja BiggerB wygrała przetarg na przygotowanie strategii social media dla Wydawnictwa Nowa Era.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BiggerB zadba o strategię w social mediach Wydawnictwa Nowa Era

Celem tworzonej strategii jest ustrukturyzowanie i standaryzacja prowadzonych przez Nową Erę działań w social media, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów budowania społeczności i standardów obsługi klienta.

Za koordynację projektu ze strony agencji odpowiadają Lech Guzowski oraz Maciej Michalski.

- Nie tylko przyglądamy się procesom zachodzącym w obszarze edukacji, ale aktywnie go kształtujemy. Wspieramy nauczycieli i uczniów w wyzwaniach, z którymi się mierzą - tych codziennych, ale też tych niecodziennych, jak konieczność nagłego przejścia na zupełnie inny tryb nauczania - komentuje Ewa Tomaszewicz, manager ds. komunikacji online w Wydawnictwie Nowa Era.

Nowa strategia zostanie wdrożona od początku 2021 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek