Biuro Reklamy TVP wprowadza tunel cenowy

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej na 2009 rok przygotowało dla domówmediowych tzw. tunel cenowy. W ramach tej oferty domom mediowymudzielana jest gwarancja, że zmiana średniej ceny cennikowej wposzczególnych miesiącach 2009 roku nie przekroczy określonychwartości.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

"Tunel" w którym cena będzie mogła zmieniać się bez konsekwencjizależeć będzie jednak od udziału zakupu cennikowego w całejinwestycji w czas reklamowy w TVP dokonywanej przez dom mediowy(reklamy sprzedawane są też w pakietach GRP). Minimalny udziałzakupu z cennika, przy którym skorzystać można z oferty, wynosi 70proc. i wtedy średnia cena może się zmienić tylko o 15 proc. Przy90 proc. udziale zamówień realizowanych z cennika, "tunel" wynosi 6proc., a przy 100 proc. - 2 proc.

- Celem wprowadzenia tej oferty jest dalsze zwiększeniepopularności zakupu cennikowego kosztem pakietowego, poprzezzabezpieczenie interesów tych reklamodawców, którzy szczególnieintensywnie będą korzystać z tej formy sprzedaży - tłumaczy namAneta Wrona, rzecznik prasowa Telewizja Polskiej.

Aby skorzystać z tunelu cenowego domy mediowe muszą podpisać zBiurem Reklamy TVP umowę terminową i zadeklarować, że w 2009 rokuprzynajmniej wyrównają rzeczywisty poziom inwestycji w reklamę wTVP z bieżącego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek