„Blondynka” hitem wiosny

Nowy serial „Blondynka”, emitowany w niedzielne wieczory w TVP 1, ogląda średnio 5,67 mln widzów. Produkcja wygrywa - w swoim paśmie - między innymi z „Tańcem z gwiazdami”.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Najwięcej widzów przyciągnął drugi odcinek, który zobaczyło 5,75 mln osób. Średni udział po trzech epizodach wyniósł 32,16 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem stacja miała jednak w tym paśmie aż 8,73 mln widzów i 47,5 proc. udziału w rynku (TVP 1 nadawała w tym czasie serial „Ranczo”).  

Jedynka w trakcie emisji serialu jest liderem pasma. Druga pozycja z 4,2 mln widzów i 23,8 proc. udziału przypada TVN („Taniec z gwiazdami” – między 20.20 a 21.10, potem program zyskuje widzów). Kolejne lokaty, z niemal identycznym wynikiem, przypadają TVP2 i Polsatowi (około 1,9 mln widzów i ponad 10 proc. udziału w rynku).

Tytułowa „Blondynka” to Sylwia Kubus (w tej roli Julia Pietrucha), ma niewiele ponad 25 lat, jest lekarzem weterynarii. Jak informuje nadawca, „bohaterka wyjeżdżając w pierwszym odcinku z Warszawy buntuje się przeciw światu, w którym karty rozdają cyniczni karierowicze”. Zmienia prowincję, na którą trafia - walczy z miejscową mafią celników, prokuratorem, wójtem i lokalnym potentatem finansowym. Serial został napisany przez Andrzeja Mularczyka („Sami swoi”, „Nie ma mocnych”, „Kochaj albo rzuć”, serial „Dom”).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem