Bloomberg Businessweek Polska wybrał Sugar&Spice Public Relations

Platforma Mediowa Point Group współpracuje z agencją Sugar&Spice Public Relations w zakresie wybranych działań komunikacyjnych i promocyjnych towarzyszących wprowadzeniu na rynek magazynu Bloomberg Businessweek Polska.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy agencji z BBW Polska  obejmuje działania PR oraz komunikację do reklamodawców i domów mediowych.

Działania Sugar&Spice PR są uzupełnieniem standardowych działań promocyjnych i PR prowadzonych przez wydawcę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska