BNP Paribas uruchamia globalną kampanię

BNP Paribas uruchamia globalną kampanię reklamową, która ma zwiększyć świadomość na temat marki na rynkach międzynarodowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przygotowana przez agencję CutWater kampania będzie prowadzona w większości krajów całego świata. Wyjątkiem jest Francja, gdzie markę BNP Paribas zna 99 proc. konsumentów.

Akcja pod hasłem "Keep reaching" rozpoczyna się w listopadzie i potrwa przez cały 2011 rok. Obejmie ona reklamy w telewizji, na billboardach, w prasie oraz w internecie. Bank planuje także wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej