SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BOŚ Bank reklamuje Konto bez Kantów (wideo)

W najważniejszych mediach rusza kampania reklamowa Konta bez Kantów oferowanego przez BOŚ Bank. Akcję przygotował departament marketingu tego banku we współpracy z firmami Brasil i Equinox.

BOŚ Bank reklamuje Konto bez Kantów (wideo)

Startująca właśnie kampania BOŚ Banku reklamuje wprowadzane do jego oferty Konto bez Kantów. Akcja informuje, że w ramach związanego z nim programu premiowego klient otrzymuje niewielkie sumy za zrealizowane przelewy, zlecenia stałe, polecenie zapłaty i transakcje bezgotówkowe. Maksymalnie w miesiącu można zyskać w ten sposób 10 zł z przelewów i zleceń stałych oraz 15 zł z poleceń zapłaty, a ogółem – 60 zł.

Charakterystycznym motywem rozpoczynającej się kampanii jest jajo, które ma podkreślać, że w reklamowanej ofercie BOŚ Banku nie ma kantów. W ramach akcji w centrum Warszawy – w Pasażu Wiecha przy ulicy Chmielnej – zainstalowano multimedialną instalację o takim kształcie, w której przechodnie za pomocą wizjerów i przycisków mogą oglądać i modyfikować trójwymiarowe filmiki ekologiczne.

Działania reklamowe – zaplanowane do końca listopada – obejmują przede wszystkim telewizję (spoty 15-, 30- i 45-sekundowe), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Gazeta Prawna”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”, „Angora”, „Tygodnik Polski”, tytuły regionalne), internet oraz outdoor (m.in. monitory City Info w warszawskim metrze). Ponadto w wybranych placówkach BOŚ Banku przeprowadzone zostaną akcje mikromarketingowe. Kampanię przygotował departament marketingu tego banku we współpracy z agencją reklamową Brasil, a media zaplanował i kupił dom mediowy Equinox.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BOŚ Bank reklamuje Konto bez Kantów (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Babul
Ale jajo!
8 8
odpowiedź
User
Mick
Fajne ale ciekawe czy przekona nowych klientów do BOŚ-u
8 8
odpowiedź
User
wqx
Za coś dadzą, a za coś innego dwa razy pobiorą.
8 8
odpowiedź
User
Katryska
Świetna jets ta reklama, konto też brzmi zachęcająco/
8 8
odpowiedź
User
Kax
Faktycznie, reklama bardzo sugestywna. Zobaczymy jednak czy zadziala na target - aktywnych klientów.
8 8
odpowiedź