BPH wraca do telewizji

Z początkiem października ruszyła kampania kredytów mieszkaniowych Banku BPH.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Obejmuje ona emisję spotu telewizyjnego banku BPH w największych stacjach telewizyjnych.

- Poczynania głównego bohatera (odwiedza on różne banki i porównuje oferty) odtwarzane są do tyłu w kilkakrotnym przyspieszeniu, podczas gdy pozostała część akcji rozgrywa się w normalnym, spokojnym tempie. „Porównałeś różne oferty? Wróć tam, gdzie jest najlepiej” – tak brzmi w skrócie idea kreatywna komunikacji, czytamy w opisie spotu telewizyjnego.

          

 Film nawiązuje do prowadzonej od połowy września w prasie i BTL kampanii informacyjnej dotyczącej kredytów mieszkaniowych Banku BPH. Wykorzystano w niej silny insight konsumencki, zgodnie z którym, aby znaleźć najlepszy kredyt, trzeba się sporo nabiegać.

Za kreację i strategię odpowiedzialny jest Just, który pracuje dla marki Banku BPH od 2003 roku, a zakupem mediów zajął się MediaCom.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana