Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House

Agencja Great Open House wygrała zorganizowany przez Grupę Żywiec przetarg na przeprowadzenie akcji samplingowej wspierającej rynkowy debiut piwa Brackie Pils. Akcja potrwa 5 tygodni i obejmie 3 województwa, w których będzie dostępne nowe piwo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Brackie Pils promowane samplingami przez Great Open House

Prowadzona przez agencję Great Open House kampania samplingowa jest prowadzona w miastach na terenie 3 województw, gdzie dostępne będzie Brackie Pils (będące z założenia produktem regionalnym): śląskiego, dolnośląskiego i opolskiego. Akcja wspiera debiut rynkowy nowego piwa.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brackie-pils-od-zywca-reklamowane-jako-polsko-czeski-kunszt-piwowarski ##

Brackie Pils to polsko-czeskie piwo o zawartości 5,2 proc. alkoholu, warzone na podstawie opracowanej przez polskiego i czeskiego piwowara receptury na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. W ramach samplingu zespoły hostess ubranych w stroje z elementami charakterystycznymi dla Polski i dla Czech, będą wydawały puszki piwa oraz wafle do piwa.

grafika

Grupą docelową akcji są mężczyźni w wieku 25-49. Głównym celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego piwa oraz zwrócenie uwagi na jego najważniejsze wyróżniki, a więc przede wszystkim na fakt, że jest to unikalne polsko-czeskie piwo, z recepturą na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego; łączące głęboki, esencjonalny smak piw polskich z aromatycznością pilzneńskich piw czeskich.

Akcja samplingowa potrwa pięć tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"