Budżet British Airways dla ZenithOptimedia

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na warty 3 milionyfuntów internetowy budżet medialny linii lotniczych BritishAirways.

km
km
Udostępnij artykuł:

Do tej pory internetowym planowaniem i zakupem mediów BAzajmowała się Agency.com, która również wystartowała w przetargu,ale przegrała finałową rywalizację z ZenithOptimedia. O budżetwalczyła także agencja OgilvyOne.

ZenithOptimedia jest obecnie odpowiedzialny również za warty 18milionów funtów medialny budżet linii lotniczych poza internetem.BA zdecydowały się na przekazanie mu także cyfrowego budżetu w celuuzyskania oszczędności, sądząc, że uzyska lepsze stawki poprzezkonsolidację wszystkich swoich działań medialnych w ramach jednejfirmy.

Agency.com pozostanie natomiast agencją odpowiedzialną zakreację marki BA w mediach cyfrowych.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"