Bus #tematdlauwagi ponownie wyruszył w trasę. „Chcemy dotrzeć do widzów, którzy nie korzystają z internetu”

W czwartek, 31 marca w trasę po Polsce ponownie wyruszył bus #tematdlauwagi. Prowadzący program „Uwaga!” odwiedzili Sosnowiec, w kolejne czwartki udadzą się do Wałbrzycha, Ostrowa Wielkopolskiego i Pabianic.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Bus #tematdlauwagi ponownie wyruszył w trasę. „Chcemy dotrzeć do widzów, którzy nie korzystają z internetu”

Prowadzący i dziennikarze programu - Ryszard Cebula, Zbigniew Łuczyński i Tomasz Kubat - w wybranych miastach spotykają się z widzami, przede wszystkim z tymi, którzy borykają się z przerastającymi ich problemami.

- Zdajemy sobie sprawę, że część osób ceni sobie możliwość bezpośredniego zgłoszenia tematu. Chcemy też dotrzeć do widzów, którzy nie korzystają z internetu - wyjaśnia Aleksandra Rejnowicz, producent programu „Uwaga!”.

Po raz pierwszy bus #tematdlauwagi wyjechał w Polskę w 2019 roku. Do tej pory odwiedził blisko 30 miejscowości m.in. Rzeszów, Pszczynę, Piotrków Trybunalski, Ciechanów, Płońsk i Olecko.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat