SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Businessman Magazine" nagradza

12 polskich "Marek przyszłości" nagrodzonych przez "Businessman Magazine"

18 października w Teatrze Narodowym w Warszawie odbyła się Gala "Marki Przyszłości 2004", pod honorowym patronatem Adama Szejnfelda, Przewodniczącego Sejmowej Komisji Gospodarki. Już po raz drugi miesięcznik "Businessman Magazine" wyróżnił silne i dynamiczne polskie marki, nagradzając ich twórców, którzy odważnie, z determinacją i wizją umacniają swoją obecność na rynkach europejskich.

W tegorocznej edycji "Marek Przyszłości" wyróżnione zostały: Green Way, Polcolorit, Nowa Gala, Cropp, House, Atlantic, Barlinek, Anwis, Work Service i Merida. Nagrody specjalne za konsekwentną realizację strategii obecności produktów na rynkach zagranicznych otrzymały Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych oraz Fakro z Nowego Sącza.

"Nikt nie zna lepiej najbardziej obiecujących polskich przedsiębiorstw niż magazyn, który wraz z nimi rósł - mówi Wojciech Romański, redaktor naczelny "Businessman Magazine" oraz przewodniczący Kapituły konkursu. - Oczywiście, wybierając "Marki przyszłości" opieraliśmy się również o "twarde dane", czyli wyniki finansowe firm oraz wielkość eksportu pod własną marką."

Przy wyborze "Marek przyszłości" Kapituła konkursu pod uwagę wzięła również strategię rozwoju firm, zakładającą ekspansję zagraniczną oraz prowadzenie działalności w branży, która ma szansę silnie zaistnieć w Regionie Europy Środkowej.

Gościem specjalnym Gali był, uznawany za guru w dziedzinie tożsamości rynkowej, Wally Olins, autor dzieła Corporate Identity, obecnie konsultant Krajowej Izby Gospodarczej oraz Instytutu Marki Polskiej.

Patronami medialnymi Gali "Marki Przyszłości" byli Radio PiN 102 FM oraz TVP 3.

Dołącz do dyskusji: "Businessman Magazine" nagradza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl