SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu

Spółka Call Center Poland wygrała przetarg spółki Tauron Sprzedaż na obsługę zewnętrznej infolinii sprzedażowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na 3 lata.

 

Call Center Poland przez 3 najbliższe lata zajmie się obsługą zewnętrznej infolinii sprzedażowej Tauronu. W ramach umowy będzie obsługiwać połączenia przychodzące i wychodzące, korespondencję e-mail. Do zadań firmy należeć będzie też obsługa połączeń i czynności back office związanych z wykorzystaniem systemów takich jak m.in. wideoczat, czat, system obiegu dokumentów.

Tauron szacuje, że liczba połączeń przychodzących miesięcznie wyniesie ok. 1 000 godzin.

Umowę zawarto na 3 lata. Wartość kontraktu opiewa na blisko 4,47 mln zł netto (bez Vat).

 

Dołącz do dyskusji: Call Center Poland ma kontrakt na 4,5 mln zł od Tauronu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl