SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carlo Rossi reklamowane w wersji Sweet Red

Ruszyła kampania reklamująca nową wersję wina Carlo Rossi - Carlo Rossi Sweet Red. Akcję na zlecenie produkującej je firmy CEDC przygotowała agencja Publicis - Digital Wonderland.

Kampania Carlo Rossi Sweet Red przebiega pod hasłem „Łagodne jak zawsze, słodkie tak jak lubisz”. Celem akcji jest podkreślenie zalet smakowych tego wina: delikatności i bogactwa aromatu świeżych owoców z domieszką nuty wanilii.

Kampania obejmuje m.in. sponsoring eventów, publikacje w prasie branżowej, promocje dla sprzedawców i kupujących, ekspozycje i materiały POS oraz spot telewizyjny, w którym Carlo Rossi zaprasza na FashionPhilosophy Fashion Week zaplanowany pod koniec października w Łodzi. Reklamy i inne materiały do akcji przygotowała agencja Publicis - Digital Wonderland.

Carlo Rossi Sweet Red pojawiło się w sprzedaży w butelkach o pojemności 0,75 l (jej rekomendowana średnia cena półkowa to 19,99 zł) i 1,5 l. - Obecnie segment win słodkich i półsłodkich stanowi blisko 50% rynku i dynamicznie rośnie. W tej sytuacji nasz nowy produkt może pomóc w zwiększeniu sprzedaży w sklepie, gdyż jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów szukających silnej, sprawdzonej marki wina słodkiego - przekonuje Andrzej Studziński, senior brand manager Carlo Rossi w CEDC.

Dołącz do dyskusji: Carlo Rossi reklamowane w wersji Sweet Red

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ejlejtyja
Wino naprawde pyszne malo win mi smakuje a to jest drugie wino jakie przypadlo mi do gustu.
odpowiedź
User
Robert
Podzielam zdanie kolegi . Jest naprawdę smaczne
odpowiedź
User
archiver
ta...żeby je można było jeszcze gdzieś kupić..nigdzie go nie znalazłem..;/
odpowiedź