SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carrefour może wprowadzać nowe usługi, chce mieć więcej punktówLotto

Carrefour Polska może wprowadzać kolejne usługi dodane do swoichsklepów, chce też jak najszybszego wprowadzania sprzedaży zakładów"Lotto" do kolejnych sklepów, poinformował członek zarząduCarrefour Polska Jerzy Sikora, w rozmowie z agencją ISB.

"Do połowy przyszłego roku chcielibyśmy mieć 'Lotto' tam, gdziebędzie to możliwe" - powiedział ISB Sikora. W tej chwili Carrefourma w swoich sklepach ok. 50 punktów sprzedaży "Lotto". Częśćkolektur Carrefour Polska przejął razem ze sklepami należącymipoprzednio do Ahold Polska, na co UOKiK zgodził się rok temu.

"W tej chwili oddajemy nowy punkt 'Lotto' raz na dwa-trzytygodnie, ale rozmawiamy z Totalizatorem o przyśpieszeniu tegotempa" - powiedział Sikora. Zaznaczył, że spółka chce w połowie2009 roku mieć punkty "Lotto" tam, gdzie będzie to możliwe, czyli zwyjątkiem tych lokalizacji, na które nie zgodzi się Totalizator (wpraktyce brak zgody jest prawdopodobny tylko w przypadku punktu, wktórego pobliżu jest już 'lotto').

Grupa Carrefour Polska posiada 346 sklepów, w tym 78hipermarketów Carrefour i 268 supermarketów Globi oraz CarrefourExpress. W 2007 roku grupa zanotowała 7,3 mld zł obrotu.

"Rozważamy obecnie wprowadzenie nowych usług do naszych sklepów,będą one zbliżone do tych, które Carrefour oferuje na świecie" -powiedział Sikora. Zaznaczył też, że firma chce zwiększyć synergiemiędzy poszczególnymi usługami.

Carrefour Polska oferuje już m.in. usługi finansowe wewspółpracy z Lucas Bank (karty Visa Carrefour, kredyty gotówkowe,program ratalny). Jest też wirtualnym operatorem telefoniikomórkowej Carrefour Mova. Inne usługi to m.in. stacje paliw,punkty wywoływania zdjęć.

Grupa Carrefour rozwija ofertę usług dodatkowych od 20 lat. Sąto m.in. usługi finansowe, informatyczne, ubezpieczenia,wywoływanie zdjęć, stacje benzynowe, biura podróży, apteki,sprzedaż biletów, bony zakupowe. Od 2005 roku Grupa Carrefourrealizuje nową strategię rozwoju, która zakłada wdrażanie nowych,innowacyjnych usług oraz rozszerzanie ich dostępności na kolejneformaty sklepów.

Dołącz do dyskusji: Carrefour może wprowadzać nowe usługi, chce mieć więcej punktówLotto

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl