Carrefour z Majką Jeżowską chce trafić do młodych na TikToku

Carrefour zainicjował na TikToku zabawę i konkurs dla młodzieży szkolnej #SzkołaCarrefoura. Wraz ze śpiewającą Majką Jeżowską marka zaprasza uczniów, by w nowym roku szkolnym celebrowali swoją wyjątkowość. Za akcję odpowiadają Saatchi & Saatchi i Prodigious Publicis Production.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Carrefour z Majką Jeżowską chce trafić do młodych na TikToku

TikTokowe wyzwanie #SzkołaCarrefoura polega na nagraniu własnego video do nowej wersji przeboju Majki Jeżowskiej „Szkoła Modna Różnorodna (Wszystkie dzieci 2)”.

W teledysku do tego utworu oraz w zaproszeniu do Challenge wystąpiła sama artystka – Majka Jeżowska. Wideo można zobaczyć na kanałach YouTube i Facebook marki Carrefour. TikTokowe wyzwanie #SzkołaCarrefoura wspierają też popularni influencerzy m.in: Alxyni, Pysia67, Witkowski.

#SzkołaCarrefoura Challenge na TikToku trwa od 22 sierpnia. Zwycięzcy zostaną wyłonieni do 17 września tego roku.

Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii (teledysk oraz wideo promujące Challenge) zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi. Za postprodukcję odpowiada Prodigious Publicis Production.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały