SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WarnerMedia szykuje nowe programy dla dzieci. Trafią do Cartoon Network i HBO Max

WarnerMedia ogłosiło wprowadzenie Cartoonito, nowego bloku programowego dla dzieci w wieku przedszkolnym, stworzonego z myślą o wspieraniu unikalnego potencjału każdego dziecka. Blok zadebiutuje jesienią tego roku na antenie Cartoon Network i w platformie HBO Max.

Article

W bloku Cartoonito w momencie premiery na jesieni tego roku znajdzie się co najmniej 20 seriali dziecięcych. W ciągu kolejnych dwóch lat oferta ta ma liczyć już blisko 50 tytułów.

- Cartoonito to nasz największy od 100 lat wkład w programy dla przedszkoli. Nasza filozofia edukacji w połączeniu z niesamowitym bogactwem innowacji w zakresie treści szkolnych, które znajdą się w tej ofercie, nie mają sobie równych - powiedział Tom Ascheim, prezes Warner Bros. Global Kids, Young Adults and Classics.

Wszystkie treści Cartoonito dla przedszkolaków będą zgodne z nowo ogłoszonym hasłem przewodnim stacji Cartoon Network "Redraw Your World",  które ma na celu zachęcenie dzieci, by czuły się komfortowo z tym, kim są, akceptowały swoją wyjątkowość i wierzyły, że wszystko jest możliwe.

Historie opowiadane w Cartoonito  będą oparte na czterech filarach: ciekawości, odwadze, człowieczeństwie i kreatywności.

Tytuły z sekcji Cartoonito trafią także na HBO Max. Łącznie sekcja obejmie około 3 tysięcy godzin treści dla młodych widzów.

Programy w sekcji Cartoonito na HBO Max i Cartoon Network

WarnerMedia ogłosił już pierwsze tytuły programów z sekcji Cartoonito.

"Bea’s Block" będzie komediowym animowanym serialem opowiadającym o 5-letniej Bei - ciekawskiej i pełnej życia dziewczynce, która razem ze swoimi przyjaciółmi uczy dzieci, czym jest empatia i życzliwość. Serial powstaje we współpracy ze studiem Sesame Workshop, odpowiedzialnym za "Ulicę Sezamkową".

Kolejna nadchodząca propozycja nosi roboczy tytuł "Bugs Bunny Builders". Animacja Warner Brosa opowie o szalonych przygodach ekipy budowniczych pod przywództwem Królika Bugsa i Króliczki Loli.  Studio szykuje także kolejną odsłonę słynnej bajki o kocie i myszy o roboczym tytule "Tom and Jerry Junior".

Cartoon Network Studios pracuje nad spin-offem nagrodzonego Emmy programu "Craig of the Creek ". Serial opowie o bystrej, niezależnej i uduchowionej młodszej siostry Craiga, Jessice, która wyrusza na podbój świata. Twórcami serialu są producenci wykonawczy i twórcy "Craig of the Creek", Matt Burnett i Ben Levin, oraz reżyserka nadzorująca "Craig of the Creek", Tiffany Ford.

"Ladybird Lu" opowie o dramatach, z jakimi mierzy się trzylatek wkraczający w świat. Francuska wytwórnia La Cabane i belgijskie studio Thuristar w koprodukcji z CAKE wyprodukują dla HBO Max bajkę "Mush-Mush & the Mushables". To historia społeczności Mushable, której każdy członek przez zabawę i przygody poznaje swoje talenty i ograniczenia.

"Thomas & Friends: All Engines Go" to animowana propozycja dla przedszkolaków od studia Mattel Television. Pokaże zabawne perypetie Thomasa, jego najlepszego przyjaciela Percy'ego, rywala Diesel, a także żądnej przygód podróżniczki Nii oraz elektrycznego pociągu o nazwie Kana.

"Ben 10 specials" będzie 44-minutową wersją hitu Cartoon Network "Ben 10". "Infinity Train: Book Four" to seria o dwójce przyjaciół, którzy muszą zbadać wewnętrzne zagadki Pociągu Nieskończoności.

Nowe propozycje dołączają do wcześniej ogłoszonych: nowej wersji serii "Ulica Sezamkowa" w technologii CGI, komediowego "Batwheels", "Little Ellen" o siedmioletniej Ellen DeGeneres i "Lucas the Spider".

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: WarnerMedia szykuje nowe programy dla dzieci. Trafią do Cartoon Network i HBO Max

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koniu
Oceniając obecną ofertę CN spodziewam się tej samej ścieżki "rozwoju" i wzrostu oglądalności, co w MTV. Czyli na dno.
2 0
odpowiedź