CatchUp – nowa aplikacja Facebooka do połączeń głosowych

Powołany przez Facebooka zespół NPE Team opracował nową aplikację mobilną o nazwie CatchUp, służącą wyłącznie do połączeń głosowych.

km
km
Udostępnij artykuł:
CatchUp – nowa aplikacja Facebooka do połączeń głosowych

CatchUp pozwala na wykonywanie tradycyjnych połączeń głosowych między dwiema osobami, a także umożliwia rozmowy grupowe z udziałem maksymalnie ośmiu osób. Aplikacja korzysta z kontaktów w telefonie użytkownika. Do korzystania z niej nie jest wymagane posiadanie konta na Facebooku.

To co wyróżnia CatchUp, to wyświetlanie informacji o tym czy poszczególne osoby z kontaktów są w danej chwili dostępne. Takie osoby wyświetlane są na samej górze, a poniżej widoczni są użytkownicy będący offline oraz pozostałe kontakty.

"Na podstawie naszych badań stwierdziliśmy, że jednym z głównych powodów, dla których ludzie nie dzwonią częściej do przyjaciół i rodziny, jest to, że nie wiedzą, kiedy mogą oni rozmawiać, bądź też obawiają się, że mogą do nich zadzwonić w nieodpowiednim momencie. CatchUp rozwiązuje ten problem, a także sprawia, że rozmowy grupowe są możliwe za jednym kliknięciem." - atwierdziła Nikki Shah, product lead w Facebooku.

grafika

Obecnie aplikacja CatchUp jest testowana w USA na urządzeniach z systemami iOS i Android. Nie wiadomo czy zostanie udostępniona szerszemu gronu użytkowników.

NPE Team to powołana przez Facebooka w zeszłym roku marka, której zadaniem jest opracowywanie nowych, eksperymentalnych produktów, nastawionych na spełnianie konkretnych potrzeb użytkowników.

Facebook w pierwszym kwartale br. osiągnął wzrost przychodów o 18 proc. do 18,7 mld dolarów i 4,9 mld dolarów zysku netto. Wyniki przekroczyły oczekiwania analityków. Firma Marka Zuckerberga odczuwa już jednak pierwsze efekty pandemii koronawirusa: w marcu jej przychody zmalały, a w kwietniu nie zwiększyły się rok do roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day