CCC rusza ze sklepem internetowym w Rosji

Grupa CCC, producent obuwia, która stawia na rozwój modelu omnichannel uruchomiała właśnie swoją platformę online ccc.eu w Rosji. To 10. rynek, na którym działa ten sklep internetowy. W planach wprowadzenie również aplikacji mobilnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
CCC rusza ze sklepem internetowym w Rosji

Grupa CCC prowadzi działalność na rynku rosyjskim od 2016 r. Dotychczas tamtejsi klienci mieli do dyspozycji 40 sklepów stacjonarnych oraz platformę marketplace Wildberries i Ozon.

Od sierpnia mogą kupić obuwie i akcesoria CCC także na platformie russia.ccc.eu. - W pierwszym półroczu br. Rosja znalazła się w TOP 6 największych rynków zagranicznych Grupy CCC, która prowadzi działalność w 29 krajach. O potencjale tego regionu świadczą prognozy dotyczące jego wzrostu. Szacuje się, że w 2025 roku liczba klientów e-commerce w segmencie mody w Rosji przekroczy 125 milionów osób - mówi Anna Motysko, dyrektor generalna CCC na Rosję.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-ccc-wyniki-finansowe-2021-rok-zysk-wzrost-wplywow-o-40-proc-juz-44-proc-sprzedazy-w-internecie-21-sklepow-halfprice,7170144377112193a ##

Sklep russia.ccc.eu daje dostęp do oferty ponad 40 000 produktów od ok. 20 brandów, w tym marek własnych Grupy CCC – Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, Sprandi oraz DeeZee.

- Tylko w tym roku nasz sklep internetowy zadebiutował na Ukrainie, w Słowenii, Bułgarii, a już wkrótce dostępny będzie także w Grecji i Chorwacji - mówi Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel w Grupie CCC. – Od 2019 roku, kiedy to ccc.eu miało swoją premierę w Polsce, udostępniliśmy tę platformę na 9 rynkach zagranicznych. Sklep okazał się bardzo dużym sukcesem. Udział ccc.eu w sprzedaży CCC na poszczególnych rynkach wynosi nawet 15 proc.. To bardzo dobry wynik w tak krótkim czasie od debiutu. Z pewnością pomaga w tym silna i rozpoznawalna w kanale stacjonarnym marka CCC. 

Grupa CCC w przyszłym roku planuje również udostępnić na rynku rosyjskim aplikację mobilną. – W CCC chcemy być tam, gdzie nasz klient. Online, offline lub w obu kanałach jednocześnie. Dlatego właśnie nieustannie rozwijamy model omnichannel. Z naszych obserwacji wynika, że klienci wielokanałowi kupują w CCC więcej, a my chcemy im to ułatwić, także na rynku rosyjskim – dodaje Jakub Jasiński.

Grupa CCC w ostatnim czasie stawia na ekspansję zagraniczną. Niedawno spółka otworzyła sklep HalfPrice w Budapeszcie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat