„CD-Action” liderem wśród pism komputerowych. „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”

W lipcu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Komputer Świat”, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2017 roku wyniosła 56 338 egz., czyli o 17,80 proc. mniej niż w lipcu 2016 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą pozycję awansował „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 32 867 egz., po wzroście o 6,94 proc. - jedynym w zestawieniu.

Oczko niżej znalazł się „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował największy spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - o 19,12 proc. do 30 077 egz. Magazyn ten spadł z miejsca drugiego na trzecie.

grafika

W lipcu 2017 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Komputer Świat” - o 6,70 proc.

Największy spadek, wynoszący 1,94 proc., również i w tym ujęciu odnotował „PC Format”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu