„CD-Action” liderem wśród pism komputerowych. „Komputer Świat” wyprzedził „PC Format”

W lipcu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Komputer Świat”, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem magazynu „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2017 roku wyniosła 56 338 egz., czyli o 17,80 proc. mniej niż w lipcu 2016 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą pozycję awansował „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 32 867 egz., po wzroście o 6,94 proc. - jedynym w zestawieniu.

Oczko niżej znalazł się „PC Format” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował największy spadek sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - o 19,12 proc. do 30 077 egz. Magazyn ten spadł z miejsca drugiego na trzecie.

grafika

W lipcu 2017 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Komputer Świat” - o 6,70 proc.

Największy spadek, wynoszący 1,94 proc., również i w tym ujęciu odnotował „PC Format”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały