SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CDP.pl uruchamia sklep internetowy z 40 tys. produktów

Gry, książki, filmy, płyty audio, sprzęt dla graczy komputerowych i artykuły hobbystyczne - to oferta nowej platformy e-commerce uruchomionej przez CDP.pl. - Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką - podkreśla Michał Gembicki, szef CDP.pl.

Platforma e-commerce funkcjonująca pod szyldem CDP.pl ma oferować produkty z segmentu szeroko pojętej rozrywki i kultury. Na starcie w ofercie serwisu znalazło się ponad 40 tys. artykułów z 6 działów: Gry (pudełkowe na PC, Mac i konsole, a także cyfrowe na PC i Mac), Książki (drukowane, e-booki i audiobooki), Filmy (DVD, Blu-Ray, DTO), Muzyka (CD, DVD, Blu-ray i winyle), Sprzęt (konsole do gier, akcesoria dla graczy, czytniki e-booków i tablety) oraz Hobby (gry fabularne, figurkowe, karciane, planszowe i gadżety).

W trakcie prezentacji nowego sklepu podkreślano, że w odróżnieniu od wielu innych platform działających w internecie CDP.pl będzie pozwalało nie tylko na zakup produktów cyfrowych, ale także fizycznych. Pracownicy CDP.pl zwracają też uwagę na nacisk, jaki przy budowie projektu położono na obsługę klientów. Do ich dyspozycji oddano kilka form płatności, w tym także za pomocą bitcoinow - cyfrowej waluty. Możliwa jest także dostawa towaru kurierem tego samego dnia. Przy tworzeniu swojej nowej platformy e-commerce CDP.pl zawarło umowę z Ruchem. Dzięki temu zamówiony towar można będzie odebrać we wskazanym przy zakupie kiosku na terenie całego kraju, istnieje także opcja odbioru zakupów w paczkomatach prowadzonych przez InPost.

W komunikacie towarzyszącym uruchomieniu nowego serwisu Michał Gembicki, CEO CDP.pl podkreślał, że przy tworzeniu projektu sporo uwagi poświęcono wygodzie obsługi platformy i jej technicznej niezawodności. - Nowe CDP.pl to bardzo ambitny projekt. Zależało nam na stworzeniu czegoś więcej niż kolejnego sklepu dystrybutora z grami, książkami czy muzyką - zaznaczył Gembicki. - Mierzymy wysoko, dlatego zaprosiliśmy do współpracy najlepszych specjalistów z Ars Thanea i Divante. Dzięki ich pracy serwis wyróżnia się designem i nowoczesnym zapleczem technicznym. W zakresie obsługi klienta i dostaw chcieliśmy sięgnąć po wszystkie nowoczesne rozwiązania, które naszym zdaniem pozwolą z powodzeniem konkurować z największymi projektami e-commerce na polskim rynku - zapewnił Gembicki.

Firma CDP.pl do 2012 r. funkcjonowała na polskim rynku pod nazwą CD Projekt. Od 20 lat jest producentem i dystrybutorem gier komputerowych, między innymi „Wiedźmina” oraz zachodnich produkcji od Blizzard Entertainment, Disney Interactive, Konami, Focus Home Interactive i Nordic Games.

Dołącz do dyskusji: CDP.pl uruchamia sklep internetowy z 40 tys. produktów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gracz
184-ta zmiana biznesu, jakim jest CDP.pl
widac, ze jak odpuscili wydawanie gier, ich pole zajela konkurecnaj, a oni nie moga sie z tego podniesc. zycze im jak najlepiej, ale nie sadze, aby cokolwiek z tego bylo. poza tym strategia na konkurowanie z trupami, ktore trupani nie sa bez powodu, podczas gdy Amazon juz jedna noga w polsce jest, to szalony pomysl managementu. Dziwna wizja. No ale zobaczymy.
odpowiedź