SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cennik Polsatu 15 proc. w górę, najdroższy „Mega Hit”

W marcowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 15 proc. droższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy filmowych „Mega Hitach” i serialach.

Cennik Polsatu 15 proc. w górę, najdroższy „Mega Hit”

W marcowym cenniku Polsatu najdroższa reklama przy poniedziałkowym „Mega Hicie” kosztuje 75,3 tys. zł (wszystkie podane kwoty dotyczą spotów 30-sekundowych). To o 6,6 tys. zł więcej niż rok temu. Ogółem za reklamę przy „Mega Hicie” – emitowanym w poniedziałek i wtorek – trzeba zapłacić od 38,3 do75,3 tys. zł, podczas gdy w marcu ub.r. taki spot kosztował od 28,9 do 58,7 tys. zł.

Do najdroższych w marcowym cenniku Polsatu należą też reklamy przy filmach familijnych nadawanych w piątki o 20:00. Za spot przy „Epoce lodowcowej” (emisja 4 marca) trzeba zapłacić nawet 70,4 tys. zł, za reklamę przy „Alvinie i wiewiórkach” (18 marca) – maksymalnie 59,6 tys. zł, a za spot przy „Fantastycznej czwórce” (11 marca) – 57,2 tys. zł. W marcu ub.r. najdroższa reklama w tym paśmie kosztowała 38,8 tys. zł, za to za spot przy filmie w środowym prime timie trzeba było zapłacić nawet 43,9 tys. zł.

Wśród seriali najdroższe dla reklamodawców są „Kości”, emitowane w niedziele po 21:00. Za spot w tym paśmie trzeba zapłacić od 53,3 do 60,1 tys. zł. Rok temu o tej porze nadawany był serial „CSI Miami”, a spoty przy nim kosztowały od 45,3 do 49,8 tys. zł. Teraz ten serial jest emitowany w niedziele o 20:00, a za reklamę przy nim trzeba zapłacić od 52,3 do 53,1 tys. zł.

Z kolei ceny reklam przy „Hotelu 52” wynoszą obecnie od 48,3 do 54,7 tys. zł (rok temu było to od 36,2 do 36,5 tys. zł, a przy „Szpilkach na Giewoncie” – od 44,3 do 52,1 tys. zł (rok temu serial nie był jeszcze nadawany). Za spot w poszczególnych blokach reklamowych przy „Pierwszej miłości” – emitowanej od poniedziałku do piątku o 18:00 – trzeba zapłacić 28,1, 50,3 i 39,9 tys. zł, czyli o odpowiednio 7, 7,1 i 6,7 tys. zł więcej niż w marcu ub.r.

W nowym cenniku Polsatu reklama przed głównym wydaniem „Wydarzeń” kosztuje 38,3 tys. zł (przy emisji w dzień powszedni), 25,3 tys. zł (emisja w niedzielę) lub 21,7 tys. zł (emisja w sobotę). Rok temu to pasmo zdecydowanie tańsze było od poniedziałku do piątku – spot kosztował wtedy 31,7 tys. zł. Ceny reklam przed serwisem sportowym wynoszą obecnie od 30,1 do 43,2 tys. zł (w marcu ub.r. było to od 26,4 do 30,7 tys. zł), a przed prognozą pogody – od 31,9 do 41,6 tys. zł (rok temu: od 25,9 do 31,2 tys. zł).

Z nowości w wiosennej ramówce Polsatu (więcej o niej) najdroższe dla reklamodawców jest sobotnie show „Tylko muzyka. Must Be The Music”. Spoty przy nim kosztują od 42,9 do 50,8 tys. zł. W marcu ub.r. w tym paśmie nadawany był program „Tylko nas dwoje”, przy którym ceny reklam wynosiły od 24,4 do 38,3 tys. zł. Za spot przy serialu „Linia życia” –emitowanym od 7 marca w dni powszednie o 19:30 – trzeba zapłacić od 36,7 do 39,5 tys. zł, podczas gdy reklamy przy nadawanym rok temu w tym paśmie „Samym życiu” kosztowały od 28,8 do 29,7 tys. zł.

Wśród najważniejszych elementów ramówki Polsatu tańsze dla reklamodawców są tylko mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów. Najdroższy spotu w przerwie transmisji kosztuje obecnie 31,1 tys. zł – o 11 tys. zł mniej niż w marcu ub.r.

Ogółem w marcowym cenniku Polsatu średnia cena reklam jest o 15,5 proc. wyższa niż rok temu. Biuro reklamy stacji sprzedaż nowej oferty prowadzi od początku bieżącego tygodnia. Jeszcze w ubiegłym tygodniu sprzedaż swoich cenników na marzec rozpoczęły Telewizja Polska (więcej o jej ofercie) i TVN (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cennik Polsatu 15 proc. w górę, najdroższy „Mega Hit”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Raczek uciekł z nfilmhd !!!
Oficjalnie Raczek wysrał się już na nfilmhd. Bał się abonentów bo nie ma wytwórni które miały być !!! Tchórzliwie nie ma odwagi spojrzeć abonentom w oczy. Figurancik !!
8 8
odpowiedź
User
walter
wow ;)
8 8
odpowiedź
User
val
„Mega Hit”? ile razy można oglądać w kółko to samo-totalna porażka
8 8
odpowiedź
User
Bizdon
No tak, Polsat ma najlepszą ofertę, dociera do największej liczby widzów, to też wymaga, od tych wszystkich, którzy na jego ofercie chcą zarobić, sporej kaski. No i ja się nie dziwię.
8 8
odpowiedź
User
władek
Fakt, że ceny reklam rosną, wskazuje na jedno: Polsat umacnia swoją i tak już mocną pozycję na rynku. Jeśli reklamodawcy chcą wyłożyć więcej pieniędzy, widać warto. Zasady dyktuje ten, kto ma mocniejszy korpus.
8 8
odpowiedź