SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cennik TVN 7 proc. w górę – spot przy „X-Factor” za 90 tys. zł

W kwietniowym cenniku TVN reklamy są średnio o 7 proc. droższe niż rok temu. Za spot przy „X-Factor” trzeba zapłacić nawet 91,6 tys. zł.

Cennik TVN 7 proc. w górę – spot przy „X-Factor” za 90 tys. zł

„X-Factor” to zdecydowanie najdroższa dla reklamodawców pozycja z kwietniowej ramówki TVN. Spoty przy tym programie kosztują od 86,3 do 91,6 tys. zł (wszystkie podane ceny dotyczą reklam 30-sekundowych). Rok temu za reklamę przy emitowanym w tym paśmie „Tańcu z gwiazdami” trzeba było zapłacić od 60,1 do 71,7 tys. zł. Natomiast w ofercie na marzec br. reklamy przy „X-Factor” kosztowały od 58,6 do 72,1 tys. zł (więcej na ten temat).

„X-Factor” hitem TVN

Z kolei ceny reklam przy drugim dużym show rozrywkowym TVN – „You Can Dance” – są na podobnym poziomie jak rok temu. Obecnie reklama przy tym programie kosztuje od 51,9 do 73,6 tys. zł, podczas gdy w cenniku z kwietnia ub.r. za taki spot trzeba było zapłacić od 38,4 do 74,3 tys. zł.

„You Can Dance” zdecydowanym liderem, ale traci widzów

Jak zawsze drogie są reklamy w wieczornym paśmie informacyjnym TVN. I tak spot przy „Faktach” kosztuje 59,1 tys. zł (emisja w dzień powszedni), 55 tys. zł (emisja w sobotę) i 61,1 tys. zł (emisja w niedzielę). Rot temu ceny takich reklam wynosiły, odpowiednio, 55, 51,9 i 60,7 tys. zł. Za spot przed serwisem sportowym trzeba obecnie zapłacić 46,9 tys. zł (dzień powszedni), 43 tys. zł (sobota) lub 58 tys. zł (niedziela), a za reklamę przed prognozą pogody – odpowiednio 41,5, 37 lub 51 tys. zł.

„Fakty” w lutym z wyższą widownią od „Wiadomości”

Z kolei ceny spotów przy „Szymon Majewski Show” wynoszą od 27,5 do 47,6 tys. zł, podczas gdy rok temu wahały się od 28,5 do 44,1 tys. zł. Natomiast za reklamę przy programie Kuby Wojewódzkiego trzeba obecnie zapłacić od 17,8 do 44,6 tys. zł, czyli mniej niż przed rokiem, gdy taki spot kosztował od 19,7 do 47,1 tys. zł.

Kuba Wojewódzki stracił 300 tys. widzów

Szymon Majewski nadal traci widzów

Cena najdroższej reklamy przy serialu „Na Wspólnej” wynosi 58 tys. zł, a przy „Przepisie na życie” – 67,5 tys. zł. Natomiast za spot przy filmie emitowanym w piątek po 20:00 trzeba zapłacić maksymalnie 61,1 tys. zł, a za reklamę w sobotnim paśmie filmowym o tej porze – najwyżej 33,5 tys. zł.

Ogółem ceny reklam w kwietniowym cenniku TVN są średnio o 7 proc. wyższe niż rok temu. Sprzedaż tej oferty biur reklamy stacji rozpoczęło w piątek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cennik TVN 7 proc. w górę – spot przy „X-Factor” za 90 tys. zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl