Centrum Posnania postawiło na Havas PR Warsaw

Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła kompleksowe działania komunikacyjne związane z realizacją prowadzonego przez Apsys Polska centrum handlowe Centrum Posnania.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Centrum Posnania postawiło na Havas PR Warsaw

Zakres działań komunikacyjnych obejmuje obsługę PR, organizację wydarzeń specjalnych związanych z kolejnymi etapami budowy Posnanii, działania skierowane do najemców, aktywację przyszłych klientów centrum, jak również szerokozasięgową kampanię w mediach.

Współpraca potrwa do zakończenia inwestycji.

Uroczyste otwarcie Centrum Posnania planowane jest na rok 2016. Całkowity koszt inwestycji wyniesie około 290 mln euro.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe