CGM.pl: felietony Tomasza Organka i dwa nowe podcasty

Muzyczny portal internetowy CGM.pl wprowadza dwa nowe podcasty: „Historia jednego kawałka” i „Otwarty Kanał”. Na otwarciu tego drugiego gościem był Tomasz Organek, który zaczyna współpracę z witryną jako felietonista.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Tomasz Organek to wokalista, gitarzysta, kompozytor, autor tekstów, prozaik (ma na koncie debiut :"Teoria Opanowywania Trwogi"). Od dwudziestu lat pisze rozmaite formy prozatorskie. Teraz będzie pisał też felietony na łamach najstarszego z niezależnych muzycznych portali w Polsce . O swojej nowej roli  a także o planach na kolejną płytę swojej formacji Organek opowiedział Arturowi Rawiczowi w jego nowym formacie video - "Otwarty Kanał". Ten podcasty jest hybrydą między klasycznym audycją radiową i podcastem.

Drugim z formatów video wprowadzonych przez CGM.PL będzie mini seria - “Historia jednego kawałka”.  W każdym z odcinku wokaliści, muzycy, raperzy i producenci opowiadali będą w jakich okolicznościach powstawały utwory, które dla ich fanów stały się kultowymi. W pierwszym odcinku Noon opowie historię numeru, który produkował dla zespołu WWO.

„Otwarty Kanał” i „Historia jednego kawałka” uzupełnia ofertę podcastów kanału CGM.PL, gdzie widzowie mają do wyboru blisko dwa tysiące autorskich materiałów tworzących takie cykle jak: „CGM Rap Podcast” (Numer Raz, Proceente, Marcin Flint), „1na1” (Artur Rawicz), „Flintesencja” (Marcin Flint), „Czerwona Kartka” (Red), „Dwa Światy” (Ralph Kamiński + Rawicz), „Najgorsze Pytania”, „Przesłuchanie” czy „OFF THE RECORD”.

Serwis CGM.PL powstał w 2000 roku jako strona internetowa programu „30 TON, Lista, lista, lista przebojów!!!”. Z czasem przekształcił się w serwis muzyczny informujący o najświeższych wydarzeniach ze świata muzyki. Według danych witryny w ciągu ostatnich 12 miesięcy odwiedziło ją blisko 5 mln unikanych użytkowników, wykonując ponad 18 mln odsłon (ponad dwukrotnie więcej niż w roku 2018).

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"