SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chce się Ż od 160 lat” w jubileuszowej kampanii piwa Żywiec (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Żywiec z okazji 160-lecia istnienia tej marki. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Chce się Ż od 160 lat”, przygotowały i realizują firmy Ogilvy&Mather, Just, Gong, Opus Film, MediaVest i Roots PR.

Reklamy w ramach kampanii pokazują, jak piwo Żywiec w różnych okresach towarzyszyło ludziom w radosnych chwilach, od momentu założenia Browaru w Żywcu. - Taki jubileusz to doskonała okazja by przypomnieć, że za Żywcem stoi autentyczna historia wpisana w życie kolejnych generacji Polaków - opisuje Monika Straszak, senior brand manager marki Żywiec.

Pierwsza kampania piwa Żywiec oparta na koncepcji „Chce się Ż” była prowadzona na przełomie ub. i br. Wiosną br. pod hasłem „Nie lada degustacja” promowane były gatunkowe wersje piwa Żywiec.

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 26 września w telewizji (dwa 30-sekundowe spoty w kanałach ogólnopolskich), internecie (w serwisie VoD), prasie, na outdoorze oraz w punktach sprzedaży.

Ponadto do sklepów w całym kraju trafiła właśnie limitowana edycja piwa Żywiec Szampańskie, a w październiku ponownie otwarte zostanie odnowione Muzeum Browaru w Żywcu

Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy&Mather, motyw przewodni komunikacji i materiały POS - agencja Just, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za działania public relations - agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: „Chce się Ż od 160 lat” w jubileuszowej kampanii piwa Żywiec (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Drobne sprostowanie - Żywiec to nie piwo - to mieszanina wody, spirytusu i aromatów identycznych z aromatami piwa takie smaczne, że Żygać jak Ż się chce po spożyciu.
odpowiedź
User
vvap
Drobne sprostowanie - Żywiec to nie piwo - to mieszanina wody, spirytusu i aromatów identycznych z aromatami piwa takie smaczne, że Żygać jak Ż się chce po spożyciu.


Ty zawsze tak piszesz pod reklamami piwa. Tylko dlaczego to niezmiennie te same bzdury?
odpowiedź
User
Rysiek
Nie sposób się nie zgodzić. Pseudopiwa z korporacji smakują jak mocz konia chorego na cukrzycę.
odpowiedź