Chris Pratt i Vince Vaughn w filmie "Starbuck"

Chris Pratt ma dołączyć do Vince'a Vaughna w remake'u kanadyjskiego hitu "Starbuck".

mniej / megafon.pl / zero
mniej / megafon.pl / zero
Udostępnij artykuł:

Pratt prowadzi rozmowy w sprawie roli prawnika głównego bohatera filmu, niejakiego Davida (najprawdopodobniej Vince Vaughn), który dowiaduje się, że jest ojcem 533 dzieci. Liczne potomstwo to efekt częstych wizyt mężczyzny w banku spermy, gdzie, używając pseudonimu Starbuck, dorabiał do pensji. Jego życie staje na głowie, gdy nagle 142 potomków postanawia go poznać.

Za reżyserię i scenariusz remake'u odpowiadać ma Ken Scott, który jest autorem kanadyjskiego, francuskojęzycznego oryginału. Nie tylko wyreżyserował pierwszy film, ale i - razem z Kenem Petitem - napisał historię.

Chris Pratt znany jest głównie z seriali "Parks and Recreation" oraz "Życie na fali". Na dużym ekranie można go było oglądać m.in. w "Moneyball", "Wanted - Ścigani" oraz "Jeszcze dłuższych zaręczynach".

mniej / megafon.pl / zero
Autor artykułu:
mniej / megafon.pl / zero
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Telewizja Puls po raz kolejny wspomoże seniorów. Rusza Wigilijny Blok Reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów

Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów