SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,03 mln widzów serialu „Chyłka - Kasacja”. TVN wiceliderem rynku

Serial „Chyłka - Kasacja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,03 mln widzów, o 800 tys. osób mniej niż emitowany półtora roku temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie w 16-49.

Article

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Kasacja” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 1 września br. Średnia widownia serialu do 15 września br. wyniosła 1,03 mln osób, co przełożyło się na 8,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

Dla porównania, „Chyłkę - Zaginięcie”, emitowaną wiosną ub.r. w soboty o 20.00, po trzech odcinkach oglądało 1,83 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,30 proc., 12,39 proc. i 13,15 proc. Serial stracił 800 tys. widzów.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Pułapkę 2” śledziło 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,14 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania drugiego sezonu „Chyłki” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. serial „Czerwona królowa”, osiąga 13,22 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. „Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,85 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy; 3,74 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest wiceliderem rynku.

Serial „Chyłka - Kasacja” oparty jest na pierwszym tomie cyklu autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji w główną rolę wciela się Magdalena Cielecka, która w ramach tej serii broni Piotra Langera Juniora (w tę rolę wciela się Jakub Gierszał).

Cykl w player.pl udostępniony został 15 listopada ub.r. Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

Jesienią w player.pl pojawi się trzeci sezon „Chyłki”, zatytułowany „Rewizja”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,03 mln widzów serialu „Chyłka - Kasacja”. TVN wiceliderem rynku

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
To tak wygląda złota jesień TVN wg ?
24 5
odpowiedź
User
Hela
Ten serial zarabia na sobie w playerze. TVN jest tylko dodatkiem o czym świadczą zdjęcia do 4 serii
13 21
odpowiedź
User
Hanek
Aha, nagle piszecie o pozycji na rynku w kontekście udziałów w 16-49? Przecież ten serial pod względem ogólnej widowni przegrywa z TVP2 i Polsatem więc jest TRZECI. A no tak, to jest TVN, więc trzeba go pokazywać w jak najlepszym świetle i nawet gdy jest porażka, starać się ją pokazać jako sukces.
18 18
odpowiedź