SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,02 mln widzów serialu „Chyłka - Kasacja” w TVN, 11,58 mln zł z reklam

Serial „Chyłka - Kasacja” w TVN oglądało średnio 1,02 mln widzów, o 590 tys. osób mniej niż emitowany półtora roku temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i trzecie w 16-49.

Główni bohaterowie serialu "Chyłka"Główni bohaterowie serialu

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Kasacja” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 6 października br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,02 mln osób, co przełożyło się na 8,61 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

Dla porównania, „Chyłkę - Zaginięcie”, emitowaną wiosną ub.r. w soboty o 20.00, po trzech odcinkach oglądało 1,61 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 11,45 proc., 11,65 proc. i 12,34 proc. Serial stracił 590 tys. widzów.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Pułapkę 2” śledziło 1,19 mln osób, co przełożyło się na 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,97 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania drugiego sezonu „Chyłki” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i serial „Czerwona królowa”, osiągnęła 15,29 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,26 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy i „Magazyn Expresu Reporterów”; 4,15 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Chyłka - Kasacja” wyniosły 11,58 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial „Chyłka - Kasacja” oparty jest na pierwszym tomie cyklu autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji w główną rolę wciela się Magdalena Cielecka, która w ramach tej serii broni Piotra Langera Juniora (w tę rolę wciela się Jakub Gierszał).

Cykl w player.pl udostępniony został 15 listopada ub.r. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/od-15-listopada-chylka-kasacja-player-pl-udostepni-od-razu-dwa-odcinki Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

„Chyłka - Rewizja” od 6 października w Playerze

We wtorek, 6 października w Playerze zadebiutował trzeci sezon „Chyłki”, zatytułowany „Rewizja”. Pierwszy odcinek został udostępniony użytkownikom serwisu bezpłatnie. Tego samego dnia w płatnej ofercie pojawił się również odcinek drugi (kolejne będą udostępniane w tygodniowych odstępach).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,02 mln widzów serialu „Chyłka - Kasacja” w TVN, 11,58 mln zł z reklam

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Irek świrek
Przegrać z rosyjskim serialem obyczajowym kupionym pewnie z dwa zlote i to we wszystkich grupach to nielada wyczyn
odpowiedź
User
Wodz
Bo seriale rosyjskie są dobrzez robione, a ta cała Chyłka? Cieszę się, że liderem są polskie media, TVP.
Przegrać z rosyjskim serialem obyczajowym kupionym pewnie z dwa zlote i to we wszystkich grupach to nielada wyczyn
odpowiedź
User
jayjayPL
dobre seriale polskie byly gdy polscy twórcy mieli pewne poczucie obowiązku wzgledem widza. Takie seriale jak 'Dyrektorzy', 'Blisko, coraz bliżej', 'Układ krążenia' ogląda sie obecnie jak dobrze zarchiwizowana polska historia. Nie bylo mowy o 'etatach' jako 'aktor serialowy' tylko wykonanie pewnego rzemiosła na przyzwoitym poziomie. Mlodzi polacy raczej nie maja pojecia o tych serialach (najwyżej kojarza 'Zmiennikow' i 'Alternatywy 4' Barei a to i tez nie wszyscy) i wola od tych krajowych PRODUKCJI takie arcydzieła jak 'The Wire', 'Breaking Bad' czy' Sopranos'. Polska sztuka filmowa po 1989 nie istnieje bo malo ktory reżyser/aktor podchodzi do niej powaznie.
odpowiedź