Serial „Chyłka - Zaginięcie” miał o 610 tys. widzów więcej niż „Hipnoza”. TVN pokonał konkurencję

Nowy serial „Chyłka - Zaginięcie” oglądało średnio 1,61 mln widzów, o 610 tys. osób więcej niż „Hipnozę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,89 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Serial „Chyłka - Zaginięcie” miał o 610 tys. widzów więcej niż „Hipnoza”. TVN pokonał konkurencję
Magdalena Cielecka, fot. TVN

Premierowe odcinki nowego serialu „Chyłka - Zaginięcie” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 30 marca do 11 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,61 mln osób, co przełożyło się na 11,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szostka-nowy-serial-tvn-900-tys-widzow-10-49-mln-zl-z-reklam,7171077780035713a ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,99 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-przesuwa-starsza-pani-musi-fiknac-na-jesien-projekt-lady-4-od-maja,7171087200798337a ##

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Dance, Dance, Dance” i „Europa da się lubić - 15 lat później”, osiągnęła 9,96 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Alarm!” i filmy fabularne; 8,69 proc.), a czwarty - Polsat (filmy; 8,05 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był liderem rynku.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 9,89 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Chyłka - Zaginięcie” oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji powieści autorstwa Remigiusza Mroza w główną rolę wciela się Magdalena Cielecka.

Siedmioodcinkowy serial powstał specjalnie z myślą o platformie Player.pl, ale TVN już od początku rozważał jego emisję również w linearnym kanale. - „Chyłka” testuje nowy model dystrybucji - najpierw odpłatnie udostępniamy daną produkcję w Playerze, a następnie emitujemy ją w telewizji - jakiś czas temu zdradzał portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/drugi-sezon-serialu-chylka-kasacja-premiera-jesienia-player-pl-tvn,7171165526743169a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"