SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Chyłka” i „Top model” hitami player.pl w 2019 roku. Ponad 3-krotny wzrost bazy płatnych klientów

W 2019 roku najchętniej oglądanymi pozycjami w player.pl były takie produkcje, jak: „Chyłka”, „Top model”, „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pod powierzchnią” i „Diagnoza”. W zeszłym roku platforma zanotowała ponad 3-krotny przyrost bazy użytkowników płatnych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

Article

Najchętniej oglądaną produkcją w player.pl - pod względem średniej liczby odsłon na jeden odcinek - w 2019 roku był serial „Chyłka”, będący oryginalną produkcją serwisu VOD Grupy TVN Discovery Polska. Biuro prasowe nadawcy nie podaje danych liczbowych dotyczących wielkości widowni topowych produkcji. Pierwszy sezon „Chyłki”, zatytułowany „Zaginięcie” udostępniony został pod koniec 2018 roku, a drugi - „Kasacja” - pod koniec ub.r.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji sklasyfikowany został reality-show „Top model”. Kolejne trzy lokaty należały do kolejnych seriali cotygodniowych: „Odwróceni. Ojcowie i córki”, „Pod powierzchnią” i „Diagnoza”.

- Drugi sezon „Pod powierzchnią” w player.pl wygenerował miliony wyświetleń, a także przyrost subskrypcji. Dokładnych danych na ten temat z biznesowego punktu widzenia nie możemy ujawnić. Jesteśmy z tych wyników bardzo zadowoleni, to pokazuje że obraliśmy słuszną drogę, aby część programów emitować najpierw serwisie player.pl, a dopiero potem w telewizji. Będziemy tę strategię kontynuować w coraz większym zakresie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Szóste miejsce należało do reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, będącego produkcją MTV Polska udostępnianą w player.pl. Siódmą lokatę zajął serial „Pułapka”, a oczko niżej uplasował się program „Projekt lady”. Dziewiąty był codzienny serial Siódemki „Zakochani po uszy”, a dziesiątkę topowych produkcji uzupełnia reality-show „Agent - Gwiazdy”.

Player.pl udostępnił portalowi Wirtualnemedia.pl dane liczbowe dla wybranych pozycji programowych. Z tych danych wynika, że wszystkie odcinki cotygodniowego serialu „Zakochani po uszy” w 2019 roku wygenerowały łącznie 40 mln wyświetleń. W zeszłym roku w player.pl udostępnionych zostało 140 odcinków telenoweli. Średnio każdy z nich wygenerował 286 tys. odsłon.

Reality-show „Top model” w 2019 roku miał 10 mln wyświetleń. Na tą liczbę składają się odsłony zarówno premierowej ósmej serii programu, jak i sezony archiwalne.

Jak informuje nas platforma, wszystkie osoby mające dostęp do projektu „Big Brother Live” w zeszłym roku spędzili ponad 8 mln godzin śledząc na żywo losy mieszkańców domu Wielkiego Brata.

Najaktywniejszym pojedynczym dniem w 2019 roku player.pl miał 5 maja. Wówczas wszystkie materiały w serwisie wygenerowały ponad 1,7 mln odsłon. Klienci tego dnia mieli styczność z ponad 40 tys. różnymi materiałami (odcinkami różnych programów i seriali, filmami itp.), a łączny czas oglądania wszystkich pozycji wyniósł niemal 400 tys. godzin.

Ponad 3-krotny wzrost liczby płatnych użytkowników

W zeszłym roku platforma Player.pl miała zanotować ponad trzykrotny przyrost bazy użytkowników płatnych, ale nadawca nie zdradza ilu ma płacących abonentów. - Bardzo się cieszymy z rekordowych wyników player.pl, liczymy że nadal będą one rosły. W chwili obecnej najważniejszym i długookresowym celem jest dalszy wzrost oferty subskrypcyjnej naszego serwisu - najbardziej zależy nam na rozwoju bazy klientów, którzy oglądają kontent wcześniej niż w telewizji oraz bez reklam - mówi nam Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital. - To z myślą o nich tworzymy ekskluzywne produkcje serialowe, takie jak np. „Chyłka”, „Motyw”, Pod powierzchnią” czy „Szadź” - dodaje.

Biblioteka Playera regularnie poszerzana jest o nowe tytuły. W 2019 roku dodano niemal 4 tys. nowych pozycji - blisko 1900 filmów, ponad 1100 programów rozrywkowych, 450 seriali (zarówno produkcji grupy TVN Discovery Polska, a także propozycje partnerskich grup medialnych - HBO, Canal+, Viacom itp.).

Serwis skupia się także na prapremierach, oferując dostęp do najnowszych odcinków seriali, i programów rozrywkowych przed ich emisją w telewizji. W zeszłym roku platforma wprowadziła ponad 70 tytułów w takiej formule, w tym m.in. „Pod powierzchnią”,  „Pułapka”, „39 i pół tygodnia”, „Kuchenne rewolucje”, „Królowe życia” i „Starsza pani musi fiknąć”.

- Serwis player.pl ma bardzo bogatą ofertę na tle konkurencyjnych serwisów VOD w Polsce. Oferuje zdecydowanie najwięcej filmów i seriali, zarówno polskich jak i zagranicznych. To co nas również zdecydowanie odróżnia od innych platform to największa biblioteka z treściami faktualowymi - mówi nam Maciej Maciejowski. - W ostatnim czasie udostępniliśmy użytkownikom player.pl kanały TVN, TVN7 i TTV, ponieważ dla nas jest to nowa forma dystrybucji tych stacji. Co prawda kanały te są ogólnodostępne zarówno w telewizji naziemnej, jak i w najbardziej podstawowych pakietach u operatorów kablowo-satelitarnych, ale nie zawsze mamy dostęp do tradycyjnego odbiornika telewizyjnego, np. jak jesteśmy na wakacjach. Ponadto, jest też znaczna grupa osób, którzy telewizji nie oglądają w ogóle, a treści wideo śledzą na urządzeniach mobilnych. Właśnie takim użytkownikom chcemy dać dostęp do naszych głównych stacji - informuje.

Badanie Gemius/PBI pokazuje, że player.pl w grudniu ub.r. odwiedziło 2,65 mln polskich internautów, czyli 9,59 proc. wszystkich użytkowników sieci w naszym kraju. Wykonali na stronie 41,05 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Chyłka” i „Top model” hitami player.pl w 2019 roku. Ponad 3-krotny wzrost bazy płatnych klientów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IOP
teraz co raz więcej w szczególności młodych ludzi przechodzi z tv do sieci ( serwisów VOD) a jeżeli jakiś serwis ma połączone 2w1 czyli możliwość oglądania różnych programów telewizyjnych + filmy seriale programy w wersji Płatnej bez reklam to to jest to bo nie jednego wkurza duża liczba przerw reklamowych przy różnych filmach i programach ...
15 2
odpowiedź
User
kopu
zaklinania rzeczywistosc cdn
8 11
odpowiedź
User
Król
A co z Iplą?
3 2
odpowiedź
User
anna+maria
Nie wierzę że ktoś ogląda te ułomiaste programy. Przecież to ni pies ni wydra.
7 9
odpowiedź
User
he he he
Nuda nuda ziew, ziew, ziew
5 5
odpowiedź