SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „Chyłka - Zaginięcie” miał o 610 tys. widzów więcej niż „Hipnoza”. TVN pokonał konkurencję

Nowy serial „Chyłka - Zaginięcie” oglądało średnio 1,61 mln widzów, o 610 tys. osób więcej niż „Hipnozę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,89 mln zł.

Magdalena Cielecka, fot. TVNMagdalena Cielecka, fot. TVN

Premierowe odcinki nowego serialu „Chyłka - Zaginięcie” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 30 marca do 11 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,61 mln osób, co przełożyło się na 11,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,99 mln oglądających.

Dla porównania, „Hipnozę”, emitowaną wiosną ub.r., po trzech odcinkach oglądało 1 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 7,10 proc., 9,57 proc. i 8,29 proc. Oznacza to, że serial zyskał 610 tys. widzów.

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy gł. „Dance, Dance, Dance” i „Europa da się lubić - 15 lat później”, osiągnęła 9,96 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Alarm!” i filmy fabularne; 8,69 proc.), a czwarty - Polsat (filmy; 8,05 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był liderem rynku.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 9,89 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Chyłka - Zaginięcie” oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza. W telewizyjnej wersji powieści autorstwa Remigiusza Mroza w główną rolę wciela się Magdalena Cielecka.

Siedmioodcinkowy serial powstał specjalnie z myślą o platformie Player.pl, ale TVN już od początku rozważał jego emisję również w linearnym kanale. - „Chyłka” testuje nowy model dystrybucji - najpierw odpłatnie udostępniamy daną produkcję w Playerze, a następnie emitujemy ją w telewizji - jakiś czas temu zdradzał portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: Serial „Chyłka - Zaginięcie” miał o 610 tys. widzów więcej niż „Hipnoza”. TVN pokonał konkurencję

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
óczniwie
TVN pokonał TVN brawo. rzyczymy dalszych sukcesóf.
odpowiedź
User
Kalinoś
Chyłka mocno skorzystała z braku Konisarza Alexa
odpowiedź
User
Spike
Po tabelce widać, że widownia spadała z odcinka na odcinek, wcale mnie to nie dziwi, za dużo maniery a za mało prawdy
odpowiedź