„Chyłka - Zaginięcie” od 26 grudnia w Player.pl

W środę, 26 grudnia 2018 roku w Player.pl zadebiutuje nowy serial „Chyłka - Zaginięcie”, który oparty jest na tomie „Zaginięcie” autorstwa Remigiusza Mroza. Produkcja powstaje specjalnie z myślą o platformie VOD Telewizji TVN.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Chyłka - Zaginięcie” od 26 grudnia w Player.pl
Magdalena Cielecka, fot. TVN

„Chyłka - Zaginięcie” to pierwsza ekranizacja o mecenas Joannie Chyłce. W telewizyjnej wersji powieści autorstwa Remigiusza Mroza w główną rolę wcieli się Magdalena Cielecka.

- Joanna Chyłka jest zdolna, bezkompromisowa, odważna i niepokorna. W prawniczym świecie pełnym mężczyzn  w niczym im nie ustępuje. Gdy trzyletnia Nikola Szlezyngier znika bez śladu, a policja nie znajduje dowodów wskazujących na porwanie, głównymi podejrzanymi stają się rodzice dziecka. To właśnie Chyłka i jej nowy aplikant Kordian Oryński podejmują się obrony małżeństwa. Wszystkie poszlaki wskazują jednak na winę Szlezyngierów. Czy prawnicy zdołają wspólnie doprowadzić sprawę do szczęśliwego finału? - czytamy w opisie nowego serialu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-odwroceni-2-wiosna-w-tvn-opis-fabuly-obsada,7171200313776257a ##

Oprócz Magdaleny Cieleckiej w obsadzie serialu znaleźli się również: Filip Pławiak, Katarzyna Warnke, Olga Bołądź, Michał Żurawski, Szymon Bobrowski, Jacek Koman, Jerzy Schejbal, Mirosław Baka, Artur Żmijewski, Piotr Głowacki, Piotr Stramowski,  Mirosław Haniszewski, Piotr Żurawski oraz Jakub Gierszał.

Serial w Player.pl zadebiutuje 26 grudnia

Siedmioodcinkowy serial powstaje specjalnie z myślą o platformie Player.pl. Premiera produkcji w tym serwisie została zaplanowana na środę, 26 grudnia 2018 roku (początkowo miała ona się odbyć w połowie listopada). Przedpremierowo odcinki udostępniane będą w ramach płatnej oferty w player+.

Mimo, że „Chyłka - Zaginięcie” powstaje z myślą o emisji na platformie Player.pl, to serial w przyszłości może również zostać pokazywany w linearnej telewizji.

Producentem z ramienia TVN jest Dorota Chamczyk, producentem wykonawczym - Violetta Furmaniuk-Zaorska i jej firma Aktiv Media. „Chyłkę - Zaginięcie” reżyseruje Łukasz Palkowski.

Za scenariusz odpowiadają Justyna Stefaniak, Krzysztof Szpetmański oraz Michał Wawrzecki we współpracy z Darią Rogozińską i Dorotą Chamczyk. Autorem zdjęć jest Mateusz Wichłacz, scenografię przygotowuje Aleksandra Kierzkowska, kostiumy - Agnieszka Werner-Szyrle. Kierownikiem produkcji jest Artur Polański.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-ma-10-nowych-projektow-serialowych-m-in-serial-o-przeszczepach-i-sitcom-polska-2050,7171233596454529a ##

Aktualnie trwają zdjęcia do produkcji. Telewizja TVN poinformowała, że właśnie na planie serialu pojawił się sam autor bestsellerowych kryminałów, twórca postaci Joanny Chyłki  - Remigiusz Mróz. W czasie trwających w Warszawie zdjęć spotkał się z produkcją oraz odtwórcami głównych ról - Magdaleną Cielecką i Filipem Pławiakiem.

W październiku br. Player.pl odwiedziło 3,22 mln realnych użytkowników, a więc 11,58 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni w serwisie 40,46 mln odsłon, a każdy spędził tam średnio 4 godziny, 26 minut i 19 sekund - pokazują statystyki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu