SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cinema City rozpoczyna „Filmowy pościg lata”

Pod hasłem „Filmowy pościg lata” rusza kampania reklamowa Cinema City. Częścią akcji jest internetowa gra miejska.

Startująca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa Cinema City jest utrzymana w stylistyce plakatu filmowego, którego trzy odsłony będą ujawniać kolejne szczegóły na temat akcji. W ramach działań pod hasłem „Filmowy pościg lata” na stronie internetowej kinograj.cinema-city.pl trwa gra miejska oparta na quizach filmowych. Jej finał – z trzema Skodami Roomster do wygrania – odbędzie się w Warszawie. Cała akcja ma na celu zwiększenie rozpoznawalności Cinema City jako lidera w swojej kategorii oraz wzrost liczby osób odwiedzających kina i serwis internetowy tej sieci.

Działania reklamowe są prowadzone w radiu, internecie, na outdoorze oraz w formie materiałów POS. Kreację kampanii – zaplanowanej do 5 września – przygotowała agencja reklamowa S4.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cinema City rozpoczyna „Filmowy pościg lata”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl