SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cinzano - limitowana edycja i konkurs konsumencki

Na polskim rynku pojawiła się limitowana seria Cinzano Bianco i Cinzano Rosso w nowej szacie graficznej autorstwa Alessandry Scandelli. Za kilka dni rozpocznie się konkurs konsumencki z grafikami tej włoskiej artystki w puli nagród.

Cinzano - limitowana edycja i konkurs konsumencki

Limitowana seria Cinzano będzie dostępna w "zestawach do celebrowania chwil" wraz z ozdobną miseczką na drobne przekąski i podkładkami pod drinki. Zestawy będą dostępne we wszystkich sieciach handlowych, w limitowanej edycji, do wyczerpania zapasów. Sugerowana cena za zestaw to 23 zł.

Na rynek trafi 30 tys. litrowych butelek Cinzano ozdobionych kolorowymi grafikami Alessandry Scandelli. Przedstawiają one m.in. widok gwarnej włoskiej ulicy, rzymskiej kawiarenki oraz kameralnego przyjęcia w gronie przyjaciół w Neapolu.

Dla klientów przygotowano także konkurs konsumencki, w którym co tydzień, od 24 października do 18 grudnia br. będzie można wygrać jedną z reprodukcji grafik artystki.

Aby wziąć udział w konkursie, należy w oryginalny sposób, za pomocą słów lub fotografii, wyrazić "Czym dla Ciebie jest celebrowanie chwil z przyjaciółmi?". Więcej informacji na temat konkursu będzie można znaleźć na stronie www.celebrujchwile.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cinzano - limitowana edycja i konkurs konsumencki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl