SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CK Gift - program lojalnościowy dla klientów Centrum Klima

Centrum Klima, producent i dystrybutor systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, przygotował dla swoich klientów program lojalnościowy CK Gift.

CK Gift - program lojalnościowy dla klientów Centrum Klima

Od 1 września klienci Centrum Klima otrzymują punkty bonusowe, które będzie można wymienić na upominki wspierające promocję własnej firmy.

Uczestnikiem programu może zostać każdy klient Centrum Klima, który prawidłowo wypełni formularz zgłoszeniowy na stronie www.centrumklima.pl/CKGift. Punkty otrzymuje się za każde zakupy - wydatek 100 zł netto to 1 punkt w programie.




W lipcu Centrum Klima uruchomiło nowy kanał komunikacji z klientami. Dzwoniąc pod numer infolinii 0 801 022 250, uzyskać można informacje o systemach wentylacyjno-klimatyzacyjnych znajdujących się w ofercie firmy, jak również porady specjalistów technicznych dotyczące montażu, obsługi i konserwacji poszczególnych produktów.

Dodatkowo, od czerwca produkty Centrum Klima dostępne są w sklepach Bricoman, a intencją zarządu spółki jest nawiązanie współpracy z kolejnymi sieciami marketów o zasięgu ogólnopolskim.

W I półroczu 2011 roku Centrum Klima osiągnęło przychody ze sprzedaży na poziomie 45,62 mln zł, co oznacza wzrost o 16,67 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2010 roku. Zysk netto wzrósł o 16,61 proc., do 3,72 mln zł (wobec 3,19 mln zł w I półroczu 2010 r.). Przychody ze sprzedaży eksportowej przekroczyły 15 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku 2010 o 38 proc. Udział eksportu w przychodach ogółem sięga 33 proc. W porównaniu do I półrocza 2010 r. zwiększyła się także skala produkcji własnej - o ponad 37 proc., a jej udział w przychodach ogółem wynosi niemal 30 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CK Gift - program lojalnościowy dla klientów Centrum Klima

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl