"Claudia" lepsza od "Twojego Stylu"

"Claudia" najlepszym miesięcznikiem. "Twój Styl" stracił ponad 10%

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam na rynku miesięczników zarobiła "Claudia", która w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego zwiększyła przychody o 18,5% - wynika z danych Agora Monitoring. Dotychczasowy lider "Twój Styl" stracił ponad 10% i spadł na drugie miejsce. Na trzecim miejscu utrzymuje się "Elle" a na czwarte z szóstego rok wcześniej awansował "Murator".

miesięczniki ogólnopolskiereklamy krajowe i lokalneTytuł20022003dynamikaCLAUDIA23 702 29528 086 72518,5%TWÓJ STYL25 334 81522 602 750-10,8%ELLE13 197 55013 828 5004,8%MURATOR9 351 21611 852 18826,7%COSMOPOLITAN10 590 40010 913 8503,1%OLIVIA9 848 3909 573 295-2,8%GLAMOUR08 248 685 PLAYBOY8 343 3238 047 300-3,5%READER`S DIGEST PRZEGLĄD6 752 0637 116 2085,4%CZTERY KĄTY6 672 7866 737 9001,0%pozostałe129 373 877146 304 88513,1%Suma243 166 714273 312 28612,4%

Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy ogólnopolskiej

Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy regionalnej

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style