SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Claudia" lepsza od "Twojego Stylu"

"Claudia" najlepszym miesięcznikiem. "Twój Styl" stracił ponad 10%

W pierwszym półroczu 2003 najwięcej z reklam na rynku miesięczników zarobiła "Claudia", która w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego zwiększyła przychody o 18,5% - wynika z danych Agora Monitoring.
Dotychczasowy lider "Twój Styl" stracił ponad 10% i spadł na drugie miejsce. Na trzecim miejscu utrzymuje się "Elle" a na czwarte z szóstego rok wcześniej awansował "Murator".

miesięczniki ogólnopolskiereklamy krajowe i lokalne
Tytuł20022003dynamika
CLAUDIA23 702 29528 086 72518,5%
TWÓJ STYL25 334 81522 602 750-10,8%
ELLE13 197 55013 828 5004,8%
MURATOR9 351 21611 852 18826,7%
COSMOPOLITAN10 590 40010 913 8503,1%
OLIVIA9 848 3909 573 295-2,8%
GLAMOUR08 248 685 
PLAYBOY8 343 3238 047 300-3,5%
READER`S DIGEST PRZEGLĄD6 752 0637 116 2085,4%
CZTERY KĄTY6 672 7866 737 9001,0%
pozostałe129 373 877146 304 88513,1%
Suma243 166 714273 312 28612,4%

  • Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy ogólnopolskiej
  • Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy regionalnej
  • Dołącz do dyskusji: "Claudia" lepsza od "Twojego Stylu"

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl