Clear Channel Europe wprowadza platformę danych mobilnych do planowania kampanii RADAR

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Europe wprowadza platformę danych mobilnych do planowania kampanii RADAR. Zaczyna od Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, w kolejnych miesiącach rozwiązanie trafi na pozostałe rynki europejskie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Clear Channel Europe wprowadza platformę danych mobilnych do planowania kampanii RADAR

RADAR daje reklamodawcom i markom możliwość identyfikowania określonych segmentów odbiorców i dokładnego docierania do nich za pomocą nośników out of home firmy Clear Channel. Platforma usprawnia planowanie, pomiary i optymalizację zewnętrznych kampanii reklamowych.

RADAR  wykorzystuje anonimowe dane mobilne do identyfikowania zachowań grup odbiorców przechodzących obok przystanków autobusowych, billboardów i mebli ulicznych firmy, aby umożliwić markom dostarczenie właściwego komunikatu właściwym odbiorcom, we właściwym czasie i miejscu. Dane są anonimizowane i agregowane przez stronę trzecią na każdym rynku.

Platforma ma wystartować w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii we wrześniu, a następnie w Szwecji, w kolejnych miesiącach na pozostałych rynkach europejskich (w ciągu 2 lat).

- Cieszymy się, że możemy uruchomić RADAR w Europie po jego sukcesie w USA. Wierzymy, że takie technologie odegrają ważną rolę w naszym ożywieniu po COVID-19 i jesteśmy dumni, że nasze dalsze inwestycje w transformację cyfrową i wprowadzanie nowych produktów w tak ważnym czasie będą wspierać powrót branży reklamy zewnętrznej do biznesu. Uruchomienie RADAR w Europie zrodziło się z wizji Clear Channel na temat przyszłości, w której Out of Home może zapewnić reklamodawcom prawdziwą elastyczność, konkurując z innymi głównymi kanałami medialnymi - powiedział Justin Cochrane, CEO Clear Channel Europe.

Clear Channel po raz pierwszy uruchomił RADAR w USA w 2016 roku i od tego czasu pomógł setkom amerykańskich klientów z różnych kategorii, w tym motoryzacyjnych, FMCG, restauracji, handlu detalicznego, usług internetowych, wydawców aplikacji i nie tylko, we wdrażaniu bardziej ukierunkowanych i skutecznych kampanii .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski