Clear Channel Poland tworzy struktury regionalne

Do końca 2007 roku Clear Channel Poland stworzy regionalnąstrukturę sprzedaży w całej Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zostanie ona oparta na istniejącym, administracyjnym podzialekraju. Sprzedaż powierzchni reklamowej w poszczególnych regionachbędzie się odbywała za pośrednictwem utworzonej sieci lokalnychprzedstawicielstw.

"Intensywne prace, które podjęliśmy w celu stworzenia strukturyregionalnej sprzedaży wynikają z przekonania, ze coraz większeznaczenia mają rynki lokalne, w których tkwi duży potencjałhandlowy. Chcemy zapewnić naszym klientom dotarcie ze swoją ofertąna terenie całego kraju. " - mówi Anna Nowakowska, dyrektormarketingu Clear Channel Poland.

Clear Channel Poland prowadzi sprzedaż regionalną zapośrednictwem firmy zewnętrznej, z którą współpraca opiera się nazasadzie wyłączności w danym regionie, bądź przedstawicielihandlowych, reprezentujących firmę w konkretnym regionie.

Podpisane są już umowy o współpracy w trzech regionach -małopolskim, kujawsko-pomorskim oraz dolnośląskim. Obecnie trwająprace nad uruchomieniem sprzedaży w województwach śląskim,pomorskim oraz wielkopolskim. Do końca roku 2007 firma ClearChannel Poland planuje objęcie całego terytorium kraju sprzedażąregionalną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK