ClickAd i Starcom walczą o 12,3 mln zł budżetu mediowego Tauronu

Agencja ClickAd Interactive i dom mediowy Starcom (Publicis Media) walczą w przetargu na obsługę mediową spółki Tauron Sprzedać. W grę wchodzi budżet w kwocie 12,3 mln zł. Najniższa proponowana przez agencje prowizja wynosi zaledwie 0,0001 proc., a oferowany rabat wynosi ok. 80 proc.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg trwa od połowy grudnia ub.r., a wybrana w nim agencja mediowa będzie pracować dla Tauronu przez rok od momentu zawarcia umowy (możliwe jest jej przedłużenie o 6 miesięcy). Spółka w tym czasie zamierza wydać na media 12,3 mln zł.

Oferty w postępowaniu złożyły dwie agencje: ClickAd Interactive i Starcom (Publicis Media). ClickAd zaoferował następujące stawki: prowizję tv - 0,001 proc, radio i prasa - 0,0001 proc. Średni rabat radio wynosi 83,83 proc., a w prasie  - 83 proc. Starcom proponuje z kolei jednakową prowizję na tv, prasę i radio - wynosić ma 0,01 proc.. Rabat na radio to 76,93 proc., a na prasę – 80,45 proc.

Przypomnijmy, że ClickAd obecnie - wspólnie z Effective Media odpowiada za obsługę mediową Tauronu. Spółka wybrała agencję do współpracy w połowie ub.r. W tamtym przetargu agencja ta zaproponowała równie niskie stawki za obsługę mediową Tauronu: prowizje tv na poziomie 0,001 proc., zaś na radio i prasę - 0,0001 proc. Agencja gwarantowała średni rabat na radio na poziomie 85 proc., zaś na prasę - 81,7 proc.

Wtedy w przetargu walczył też Starcom, który oferował jednakową prowizję na prasę, radio i telewizję - po zaledwie 0,0001 proc. Poziom rabatów gwarantowany przez tę agencję wynosił: na radio - 85,3 proc., na prasę - 82,6 proc.

Starcom wówczas bronił obsługi mediowej tej energetycznej spółki – pracował dla niej od lata 2017 roku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style