ClickAd zrealizuje dla POT kampanię promującą świadczenia prozdrowotne w Polsce

Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację internetowej kampanii promującej Polskę na wybranych rynkach zagranicznych jako miejsce świadczenia usług prozdrowotnych. Kontrakt opiewa na 1,82 mln zł - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ClickAd zrealizuje dla POT kampanię promującą świadczenia prozdrowotne w Polsce

W przetargu ClickAd Interactive pokonała dwie firmy: agencję dsk (oferta z ceną 1,76 mln zł) i Keino Grupa (oferta z ceną 1,72 mln zł).

Promocyjno-informacyjne działania mają być skierowane na rynki Rosji, Ukrainy, Norwegii, USA i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ich celem jest promowanie Polski jako miejsca świadczenia usług prozdrowotnych, takich jak usługi medyczne i uzdrowiskowe oraz spa&wellness. Kampania ma promować m.in. onkologię, okulistykę i chirurgię specjalistyczną w Gdańsku, Warszawie i Lublinie zwracając uwagę na to, że zlokalizowane tam ośrodki zapewniają innowacyjne terapie onkologiczne, a diagnostyka okulistyczna możliwa jest przy użyciu smartfona.

W kampanii promowane będą też uzdrowiska i obiekty spa&wellness z różnych regionów Polski.

ClickAd Interactive zajmie się m.in. opracowaniem koncepcji kampanii, dobierze odpowiednie narzędzia digitalowe do jej realizacji, zoptymalizuje budżet tych działań, przygotuje media plan, ustali koszty związane z kreacją, prawami autorskimi, utworzy landing page dla każdego rynku, na którym prowadzone będą działania, zrealizuje kampanię.

Działania zaplanowane przez POT potrwają kilka miesięcy.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę